Dinsdag de tour van Halen al gereden, niet te vettig en ondanks de minieme wijzigingen in het parcour toch helemaal anders...
Dat komt voornamelijk door het imposante windmolenpark 'limburg windt', de tour gaat er helemaal doorheen en geniet ook van de veel betere nieuwe verharde wegen in de omgeving speciaal aangelegd voor het park..ook komt hij zoals gewoonlijk weer voorbij de locatie waar het Loksbergse vermoorde koppel werd teruggevonden.
Hopenlijk regent het niet teveel deze week, de al redelijk zware tour wordt dan een hele beproeving.
Zo 06/11/2011 Halen :: Holle Wegenrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Officiële info
Bijkomende info vindt je hier :
http://home.scarlet.be/hetzilverenwiel/ ... urg-4.html
http://home.scarlet.be/hetzilverenwiel/ ... urg-4.html
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
"ook komt hij zoals gewoonlijk weer voorbij de locatie waar het Loksbergse vermoorde koppel werd teruggevonden. "
Niet echt informatie waar je iets mee aankunt... tenzij jullie het in de toekomst de 'Ronald Janssen-route' willen gaan noemen.
Hopelijk niet te veel "nieuwe verharde wegen" maar vooral holle wegen, op en af!

Niet echt informatie waar je iets mee aankunt... tenzij jullie het in de toekomst de 'Ronald Janssen-route' willen gaan noemen.
Hopelijk niet te veel "nieuwe verharde wegen" maar vooral holle wegen, op en af!
-
hengbiegel
- Mountainbiker
Post by hengbiegel »
en wat zijn de inschrijf kosten staat nergens vermeld
als je op de kalender kijk verschillen de prijzen per rit nogal bij de vlaamse wielerbond
als je op de kalender kijk verschillen de prijzen per rit nogal bij de vlaamse wielerbond
Re: Zon 6-11-2011 Holle wegen Halen tourtocht
Waar slaat die opmerking nu op zeg, of is dit een rit voor ramptoeristenEdwinP wrote:Dinsdag de tour van Halen al gereden, niet te vettig en ondanks de minieme wijzigingen in het parcour toch helemaal anders...
Dat komt voornamelijk door het imposante windmolenpark 'limburg windt', de tour gaat er helemaal doorheen en geniet ook van de veel betere nieuwe verharde wegen in de omgeving speciaal aangelegd voor het park..ook komt hij zoals gewoonlijk weer voorbij de locatie waar het Loksbergse vermoorde koppel werd teruggevonden.
Hopenlijk regent het niet teveel deze week, de al redelijk zware tour wordt dan een hele beproeving.
-
scaniadevil
- Mountainbiker
tt halen
Post by scaniadevil »
Net terug van de toertocht in Halen. Naar mijn mening veel te veel asfalt, te weinig single tracks. Gelukkig was het niet te vettig. Bevoorrading was goed, meer dan genoeg, maar ik passeerde wel heel vroeg. Wel leuk, was de bewaakte fietsstalling.
- .:bert:.
- Mountainbiker
Re: tt halen
Ik snap de mensen niet die naar deze regio afzakken om daarna commentaar te hebben op het te kort aan single tracks -> DIE ZIJN HIER NIETscaniadevil wrote:Net terug van de toertocht in Halen. Naar mijn mening veel te veel asfalt, te weinig single tracks. Gelukkig was het niet te vettig. Bevoorrading was goed, meer dan genoeg, maar ik passeerde wel heel vroeg. Wel leuk, was de bewaakte fietsstalling.
Da's al even onnozel als zeggen: "niet genoeg beklimmingen tot 2000m"
Ik heb genoten van een mooi parcours, goeie bevoorrading en socializen achteraf. Zo mogen er meer zondagen komen