opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Of beter nog, gewoon 't klimaat lokaal constant houden zodat de bladeren aan de boom blijven en wij regelmatig een zomerse tocht kunnen maken.endorfin wrote:Daarom, kunt beter een net spannen boven de tracks.Angelo. wrote:![]()
![]()
Gij zijt serieus of wat? Dan zijt ge toch iedere dag aan het blazen.
Miljaar, 't wordt hoog tijd dat ik terug het bos in kan, want veel zinnigs komt er niet uit vandaag.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Helaas is onderstaande de realiteit...

Dus als jullie een beetje het tempo er in houden op de tracks en zo voor de nodige wind zorgen, dan is het voor mij ietsje minder om weg te harken. Gelukkig moet ik het niet alleen doen en zijn er nog "bospoepers" die een handje bijsteken om het voor iedereen leuk te houden.

Dus als jullie een beetje het tempo er in houden op de tracks en zo voor de nodige wind zorgen, dan is het voor mij ietsje minder om weg te harken. Gelukkig moet ik het niet alleen doen en zijn er nog "bospoepers" die een handje bijsteken om het voor iedereen leuk te houden.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
+1
Zoals ik eerder al zei: aai am not aloon!
en inderdaad merci om te blijven helpen!
Ik heb alle paadjes wel gemaakt maar het onderhoud wordt gedaan door de verschillende gebruikers. Zelf zit ik met een stevige verkoudheid en beperk ik me deze middag tot een verkennende wandeling op zoek naar waar harken het meest dringend is.
Als alles met de luchtwegen terug in orde is wordt de kant van het voetbalplein ook onder handen genomen door ondergetekende
Tot dan: hard rijden en veel bladeren doen opwaaien!
Zoals ik eerder al zei: aai am not aloon!
Ik heb alle paadjes wel gemaakt maar het onderhoud wordt gedaan door de verschillende gebruikers. Zelf zit ik met een stevige verkoudheid en beperk ik me deze middag tot een verkennende wandeling op zoek naar waar harken het meest dringend is.
Als alles met de luchtwegen terug in orde is wordt de kant van het voetbalplein ook onder handen genomen door ondergetekende
Tot dan: hard rijden en veel bladeren doen opwaaien!