Za 05/11/2011 Astene-Deinze :: VTT Walter Godefroot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Gestart zo rond "elven" en alweer een zee van ruimte om te biken,geen geklaag,geen gezaag en geen gedrum aan de inschrijf! :bounce:
Eigenlijk een superdroog parcours voor de tijd van het jaar,en ja s'morgensvroeg zal het wat gespetterd hebben
met die 5 l hemelwater van de voorbije nacht!?
Die 20 m vettige modder op't parcours gewandeld en de fiets hoefde zelfs geen afspuit!
Eigenlijk een voordeel van dat buitje s'nachts,anders reden we door het stof aan "den bol"?

Lekker weertje en temperaturen,maar toch zijn er die precies al naar Siberie vertrekken,wat die aandoen als het vriest??? #-o
Vond het een vrij goed en evenwichtig parcours,voor mij ideaal om terug op gang te raken na een korte najaars-stop! =D>
Organisatorisch ook in orde,al heeft deze vertrekplaats zo ook zijn beperkingen in de ochtenddrukte,denk ik dan?? :wink:
t'Was er vorig jaar niet bij hier,maar deze editie heeft me terug helemaal overtuigd om nog eens terug te komen!
katrien.avalon
Mountainbiker

Foto's VTT

Post by katrien.avalon »

Hier alvast de foto's van de tocht van vandaag!

https://picasaweb.google.com/111034462512282700021

:-)
pico
Mountainbiker

Re: Foto's VTT

Post by pico »

katrien.avalon wrote:Hier alvast de foto's van de tocht van vandaag!

Mis je nog enkele foto's?
katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

pico wrote:

Neen, alles wat ik heb staat er op. Ik heb enkel de slechte foto's eruit gehaald, waar bewegingsonscherpte of zo bij was, maar dat waren er maar een tien-tal.
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

katrien.avalon wrote:
pico wrote:

Neen, alles wat ik heb staat er op. Ik heb enkel de slechte foto's eruit gehaald, waar bewegingsonscherpte of zo bij was, maar dat waren er maar een tien-tal.
Stond je ook niet aan die modderstrook waar bijna iedereen bijna of helemaal viel, of was dat een andere fotograaf?

tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Bedankt, Katrien!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Leo 95 wrote:
katrien.avalon wrote:
pico wrote: Mis je nog enkele foto's?
Stond je ook niet aan die modderstrook waar bijna iedereen bijna of helemaal viel, of was dat een andere fotograaf?
daar heeft ze massaal veel foto's genomen en gepubliceerd!
Gillio
Mountainbiker

Post by Gillio »

Proficiat aan de organisatie [-o<

Wederom alles perfect. Mooi parcours , goede bepijling ,
goeie bevoorrading ,goeie après.

Doe zo verder !!!
JohanDer
Mountainbiker

Post by JohanDer »

Eerst en vooral dank aan de net geen 2000 deelnemers (1989) die aan deze tocht deelnamen. De omstandigheden waren dit jaar ideaal. Een volledige droge dag met temperaturen die flirten met de 20 graden. Ook het parcours lag er (op die 50 m in Gavere na) goed bij. De slipcursus aan de brug in Semmerzake bracht gemengde reacties teweeg :-? , maar mits voldoende ruimte, wat techniek en de juiste bandenkeuze was dit stukje parcours probleemloos (en met veel plezier :-D ) bedwingbaar.
Dat het soms te druk was hebben wij ook gemerkt (bevoorrading, afspuitinstallatie). Deelnemers die iets later vertrokken hebben hier echter niets van gemerkt en konden nog genieten van de ruime bevoorrading (er was genoeg voorzien voor iedereen =P~ ). Het startuur van 8h30 werd ons inderdaad opgelegd maar we vragen hiervoor ook wat respect voor de wielerbond. Voor die vrijwilligers is het elk weekend vroeg opstaan om er als eerste bij te zijn.
Verder mag ik onze sponsors niet vergeten, evenals de verschillende gemeentbesturen zonder wiens medewerking dit evenement niet mogelijk zou zijn =D> .
En ook jullie nogmaals bedankt, want het parcours lag er 's avonds netjes bij. MTB'ers blijven nette jongens en meisjes =D> .
Onze fotos : http://www.possibel.be/images/VTT2011/index.htm
Het parcours (Google-Earth) kan je terugvinden op de site WWW.POSSIBEL.BE (selecteer LINKS en ga vervolgens naar RITTEN).
Rij deze rit echter niet klakkeloos na [-X . Verschillende privé-domeinen worden normaal bewaakt door minder vriendelijke huisdieren die een MTB'er als een lekker hapje beschouwen :wink: .
JohanDer
Mountainbiker

Post by JohanDer »

6700 wrote:
Foei aan het groepje Unitassers (geen reguliere mountainbikers) die recht van de auto de inschrijving negeerden en ineens het parcours vervolgden.
Maar ja, ze "zullen wel bij de aankomst betalen" zeker?
Ben zelf geen unitasser maar soms gebeurt het wel dat 1 persoon van de club naar de inschrijvingsttafel gaat om iedereen in te schrijven. Misschien was dat hier ook het geval , zoniet [-X [-X [-X [-X [-X [-X
Unitas Steenhuize was aanwezig met 28 geregistreerde (en betalende) leden. Waarvoor onze dank. Blijkbaar gaat het hier om een misverstand. Bij deze de rechtzetting.
Post Reply