En van hoe laat tot hoe laat kan je inschrijven???Erik.B wrote:Hoeveel kost om in te inschrijven voor de lange afstanden ?
Ik ben aan't twijfelen tussen deze en die van Oostmalle omdat die vlakbij is.
De rest is perfekt te doen en als je veel macht en de juiste tandwielverhouding hebt dan kun je wss de terril ook wel op.Gregoryke wrote:een idee of deze tocht te doen met een crossfiets? Het terrilgedeelte zal wel niet te doen zijn, maar de rest van het parcours? merci!
Post by StalseMoosDabber »
Inschrijvingen tot 10.30hSpeedy G. wrote:En van hoe laat tot hoe laat kan je inschrijven???Erik.B wrote:Hoeveel kost om in te inschrijven voor de lange afstanden ?
Post by StalseMoosDabber »
7 euro (2 bevoorrradingen)Erik.B wrote:Hoeveel kost om in te inschrijven voor de lange afstanden ?
En klopt het dat je maar kan inschrijven vanaf 8u.30 ???StalseMoosDabber wrote:Inschrijvingen tot 10.30hSpeedy G. wrote:En van hoe laat tot hoe laat kan je inschrijven???Erik.B wrote:Hoeveel kost om in te inschrijven voor de lange afstanden ?
Speedy G. wrote:En van hoe laat tot hoe laat kan je inschrijven???
Volgens MTB You kan je van 07:30 tot 10:30 inschrijven :Speedy G. wrote: En klopt het dat je maar kan inschrijven vanaf 8u.30 ???