Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Zijn al die hellingskes traditiegetrouw kort en fel of zitten er ook lange tussen ?P° wrote:Die hellinkjes hebben ervoor gezorgd dat ik deze kom doen ipv Terheijden.Paraat voor de 60 en mss ook nog de korte afstand erbij.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Echt Ardennen-lang zal je niet vinden in die geburen,wel hier en daar een pittige kuitenbijter denk ik.
http://www.wtc-relst.be/aktiviteiten.htm#MTB
http://www.wtc-relst.be/aktiviteiten.htm#MTB
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Het parcours ligt er gewoon zalig bij....de afwezigen hebben morgen ongelijk.Kimpe88 wrote:Kan iemand me vertellen hoe het parcour erbij ligt? Wil liefst mijn race zomerbanjes er nog zo lang mogelijk laten opzitten
Heb vandaag een gans traject gaan afpijlen en morgenvroeg de generale check-up.
De 60 km zal een geweldig tochtje worden mannen....
Grtz
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Me to....P° wrote:Kijk er al naar uit !![]()
Als je morgen binnenkomt vraag je maar achter de Beire, gekend zaols ne slechte halve frank
Nee gewoon effe kennis maken en een paar vraagjes vor feedback
grtzz
HBP (Beire)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Meneer de Compagnon heeft een paar stukskes gaan exploreren mé le jeune ket vande club
en blijkbaar zijn er wa pijlkes tekort / aan verbetering toe in Kortenberg bos.
In Kampenhout bos ist blijkbaar naar rechts, en de pijl stond rechtdoor ?
Voor de rest vande test is alles picobello, misschien enkele slijkstrookskes maar heel verwaarloosbaar.
De dees komt dus voor de 60, mé den auto, en as er opt einde nogwa jus inde batterijkes zit zal ik wel naar huis biken (60 + 25 is toch ietskes veel voor mij).
In Kampenhout bos ist blijkbaar naar rechts, en de pijl stond rechtdoor ?
Voor de rest vande test is alles picobello, misschien enkele slijkstrookskes maar heel verwaarloosbaar.
De dees komt dus voor de 60, mé den auto, en as er opt einde nogwa jus inde batterijkes zit zal ik wel naar huis biken (60 + 25 is toch ietskes veel voor mij).