Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Scheldetrapper wrote:De grote snoeiwerken zijn reeds van start gegaan #-o
Wij hebben nu eenmaal geen kant en klaar parcours voor onze neus liggen,oude en nieuwe stukken terug berijdbaar maken voor de bikers.
Een reuzewerk,maar als wij er voor beloond worden(een voldoende aantal deelnemers),dan is dit vlug vergeten. [-o<
Heb gehoord dat de Scheldetrapper dit jaar ook een fijne kam zal gebruiken bij de laatste verkenning om alle gras in de juiste richting te kammen zodat jullie er kunnen overvliegen =D>

@Dirty: wij hebben jammer genoeg geen Red Bull babes zoals jullie vorige zondag maar wel BES-T babes in de zaal die jullie gaan laten kennis maken met hun wielerverzorgingsproducten en misschien nog iets anders 8)
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Ik kom normaal gezien ook afgezakt naar Bostroë, vanuit Sint-Gillis waar ik woon is dit eigenlijk in mijn tuin dat ik rij.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Wegens de afschaffing van de kleine spooroverweg,in de veldbaan naast de oude spoorlijn tussen Dendermonde en Baasrode Noord. :evil:
Zijn wij genoodzaakt het parcours aan te passen.
Jullie rijden nu via ,Hoogveld-Mandekensstr.-over de spooroverweg Baasrode-Zuid,richting Lebbeke.
Aan de chique villa van Mieke Scheldeman(bekend van het betere radiowerk),gaan jullie rechtsaf,en via deze off-road weg komen jullie terug op het oorspronkelijke parcours terecht.
Daardoor krijgen jullie in het begin ,iets meer road te verwerken.
Maar dit wordt later ruimschoots gecompenseerd =D>
Onze excuses daarvoor.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

gaat jullie toer andersom dan ?

Anders kun je toch achter het kaatsplein , en dan richting overweg van de 34 of ben ik verkeerd ? #-o
of van de 34 naar de de vroegere sporthal daar en zo naar de andere overweg.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:gaat jullie toer andersom dan ?

Anders kun je toch achter het kaatsplein , en dan richting overweg van de 34 of ben ik verkeerd ? #-o
of van de 34 naar de de vroegere sporthal daar en zo naar de andere overweg.
Verleden jaar niet geweest zeker :lol:,of :drunk:
Wij gebruiken wel het smalle baantje achter de Kier,maar wij passeren van vorig jaar al,niet meer achter het kaatsplein.
Aan de overweg van de 34 passeren wij inderdaad,daar rechts af en 100 m verder links af,zo naar de Rosstraat -via oude spoorweg(die jullie ook gebruiken in St-Amands)-zo naar het Hoogveld,normaal steken wij daar de baan over,maar de kleine spooroverweg verder in de veldbaan is definitief afgeschaft door onze vrienden van de NMBS :cry:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Bikers ,wij presenteren jullie hier geen parcours waar per jaar tien andere tochten over rijden.
Sommige off-road stukken zijn wel uniek te noemen,verschillende off-roadpaden door ons zelf aangelegd,privé stukken,ect ..... =D>
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Verleden jaar ni geweest , ik ben er vanaf de eerste editie steeds bij , maar mijne naam kent ge die dan wel Eddy ?

En inderdaad zoals je zegt ,sommige stukken zijn uniek bij jullie ,en ze worden niet aangedaan door een andere tocht .

Ge steekt er dan ook veel werk in he scheldetrapper waarvoor respect man !
, wij komen alvast met een sterke delegatie bij onze buren :wink:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:Verleden jaar ni geweest , ik ben er vanaf de eerste editie steeds bij , maar mijne naam kent ge die dan wel Eddy ?

En inderdaad zoals je zegt ,sommige stukken zijn uniek bij jullie ,en ze worden niet aangedaan door een andere tocht .

Ge steekt er dan ook veel werk in he scheldetrapper waarvoor respect man !
, wij komen alvast met een sterke delegatie bij onze buren :wink:
Mijnheer Dirty,of mag ik ook Koen zeggen,als ik het mij nog goed kan herinneren,lag u verleden jaar ziek te bed op de dag van onze tocht :roll:
Uw broer heeft mij dat toen verteld,geloof ik,of ik moet wreed gedroomd hebben 8-[
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Voila,net terug van de snoeiwerken,voor het donker wordt. #-o
De off-roadpaden in de speelbosjes te Grembergen zijn met een paar honderden meters verlengd,ten opzichte van vorig jaar,FUN verzekerd =D>
Het was op sommige plaatsen reeds te merken dat er saboteurs aan het werk waren geweest :evil:
Verleden jaar zijn al onze pijlen en linten op deze plaats door pesters verwijderd,of vernield. [-X
Dit beloofd voor volgende week,wanneer wij onze pijlen gaan terug hangen [-o<
Last edited by Scheldetrapper on Tue 08 Nov 2011 17:57, edited 1 time in total.
Post Reply