Welk merk krijgt jouw voorkeur???
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Maar mijn volgende zal een specialleke worden denk ik.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
En voorda ge't weet heeft er wel ene en dezelfde 33 keer voor dezelfden bike gestemd
ikke nie dus...Trek fuel...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Nielskie
- Mountainbiker
Nu rijd ik met een eenvoudige thompson (Lx met Xt gecombineerd en rock shox Judy), als instapbike.
als ik een nieuwe bike moet kopen gaat mijn voorkeur naar een fully van Storck ofwel een GT.
Mijn voorkeur voor een fully als een nieuwe bike komt er omdat ik al die vlakke toertochten hier in vlaanderenland kotsbeu begin te worden.
als ik een nieuwe bike moet kopen gaat mijn voorkeur naar een fully van Storck ofwel een GT.
Mijn voorkeur voor een fully als een nieuwe bike komt er omdat ik al die vlakke toertochten hier in vlaanderenland kotsbeu begin te worden.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Heb lang getwijfeld tussen Trek en Specialized 'indertijd'.Uiteindelijk is het Trek geworden omdat ik het Elite frame een beauty vond,een zuiver emotionele aankoop dus.Maar ook deels omdat Trek een heel uitgebreid dealernetwerk heeft.Ik denk dat een volgende aankoop eveneens carbon zou zijn,die nieuwe Merida is echt wel knap...Of toch maar Specialized? En die nieuwe Kuota ? Of toch maar weer Trek ?...
:-#