Di 01/11/2011 As / Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
globalconcept
Mountainbiker

Post by globalconcept »

Fons Moors wrote:Video in twee delen. Enkel met een klein handcamerake opgenomen..

Fons rulez!

Wat de bevoorrading en fietsparking betreft: dat zijn dus werkpunten voor volgend jaar, als organisator bij de VWB zijn wij zelf ook één keer met dit fenomeen in aanraking gekomen, nl. bevoorrading voorzien voor 1000 man en dan 1500 inschrijvers krijgen.

Sindsdien hebben wij een afspraak met een lokale supermarkt dat alle gesloten verpakkingen van cake, wafels en dergelijke teruggenomen worden, zo loop je als organisator niet het risico teveel te moeten betalen en heb je uiteraard ook geen excuus om te weinig in huis te hebben.

Beter voorkomen dan genezen is de boodschap!

Voor het parcours: niets dan lof!
Jef Pedal
Mountainbiker

Post by Jef Pedal »

De kritiek is deels terecht, maar het massa volk dat bij dit schone weer is afgekomen maakt dat dit onder de noemer "verzachtende omstandigheden" mag gecatalogiseerd worden ! ;-)

Bovendien : ik kom af om te fietsen en niet om te eten. Ik betaal met veel plezier 4 Euro voor een dergelijk TOPparcours. Dit was met voorsprong de béste, mooiste (en zwaarste) tourtocht die ik in Limburg gereden heb.
Bedankt aan de organisatoren en hopelijk tot volgend jaar !

Jef Pedal
globalconcept wrote:
Fons Moors wrote:Video in twee delen. Enkel met een klein handcamerake opgenomen..

Fons rulez!

Wat de bevoorrading en fietsparking betreft: dat zijn dus werkpunten voor volgend jaar, als organisator bij de VWB zijn wij zelf ook één keer met dit fenomeen in aanraking gekomen, nl. bevoorrading voorzien voor 1000 man en dan 1500 inschrijvers krijgen.

Sindsdien hebben wij een afspraak met een lokale supermarkt dat alle gesloten verpakkingen van cake, wafels en dergelijke teruggenomen worden, zo loop je als organisator niet het risico teveel te moeten betalen en heb je uiteraard ook geen excuus om te weinig in huis te hebben.

Beter voorkomen dan genezen is de boodschap!

Voor het parcours: niets dan lof!
brix
Mountainbiker

Post by brix »

=D> =D> +1
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

Brockie wrote:
Michaël wrote:Ik zou hier toch nog even een hart onder de riem van de organisatoren willen steken. Deze mannen heb ik al op de fiets aan het werk gezien van toen ik nog een klein ventje was. En dat wil wat zeggen want ik ben van 1976. Altijd hebben ze interessante ritten georganiseerd en elk weekend zag je ze wel ergens rijden. Zij het vroeger natuurlijk vooral op de weg. Ondertussen is het wel zo dat altijd dezelfden voor het harde werk als vrijwilliger opdraaien. En inderdaad is er weinig instroom van de jongere generatie. Want deze mannen hebben geen tijd, moeten werken, de vrouw werkt ook enz.. Je kent de situatie van onze generatie wel. Dus daarom bewondering voor deze mannen die dikwijls de pensioengerechtigde leeftijd al ver gevorderd zijn. =D> Neem er maar eens een voorbeeld aan in plaats van te vitten op groene bananen. Als al de klagers volgend jaar zouden wegblijven zou het misschien ook een stuk aangenamer fietsen worden. 8)
ik had uwe fiets toch vast gemaakt of nie soms :bounce:

Je hebt echt wel gelijk. bedoelde da van die groene bananen dan ook beetje om te lachen, maar bewaakte fietsstalling moet wel beter volgend jaar. De rest was echt wel in orde hoor
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

das waar skin, maar dat is normaal niet de bedoeling van een bewaakte stalling he.maar idd denk er toch aan om mij ook zo'n slotje aan te schaffen.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Je hoeft geen slotje Brockie, uwe fiets laten ze staan :-D :P :lol:
yvorens
Mountainbiker

MTB Tocht As 01/11/2011

Post by yvorens »

Foto's en verslag op http://www.bloggen.be/wtcsportiefas/

Groetjes.
bjorn13579
Mountainbiker

Post by bjorn13579 »

Volgens mij is dit onze gevallen man:
Eddy Ponet breekt
zijn sleutelbeen

Veldritcoach Eddy Ponet likt zijn wonden. Tijdens een veldtourtocht in As kreeg hij een stok in het voorwiel, sloeg overkop en brak daarbij zijn sleutelbeen.
Post Reply