Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

StalseMoosDabber wrote:
junior72 wrote:
StalseMoosDabber wrote: Voor de kortere afstanden krijgen we geen toestemming om over de terrils te fietsen (wegens te veel volk)
Over de grote terril mag niet iedereen over , dat weet ik maar over de kleine mag toch normaal iedereen .
Allee dat is toch de bedoeling om daar de paden vaster aan te rijden zodat hij in de toekomst opengesteld wordt voor iedereen.
Zo hebben ze het mij in ieder geval toch verteld op de sportdienst van de Stad Beringen.
Ik werk nl ook voor de Stad , 't is daarom dat ik het weet. :lol:
Kleine terril ligt in het verlengde van de grote. Dus bijna niet mogelijk om dit op te splitsen. En wat wordt het als er 2000 man over het technisch gedeelte (toch een mooie 2km) van de kleine terril moet. Dan moet iedereen er te voet over wegens teveel volk. En dan heeft er niemand iets aan.
Degene die het parcour op de kleine al eens gereden heeft, zal dit wel beamen.
Vroeg vertrekken en eigen tempo rijden, dan kan je de 80km wel aan :-D
Daar heb je gelijk in als er heel veel volk is.
Vind het niet slecht dat jullie dat doen maar voor velen is de 80km teveel.
Ik kom sowieso voor de 80km en zoals jezelf zegt , ga ik dat ook op eigen tempo doen .
Tot de 11de.
Luc40
Mountainbiker

Post by Luc40 »

Present voor de 80 ! :-)

kan je een paar foto's publiceren van die terrils zodat ik weet wat me
te wachten staat, kan mijn plan wel goed trekken maar ben niet super technisch... :-?

Thx
public enemy
Mountainbiker

Post by public enemy »

Luc40 wrote:Present voor de 80 ! :-)

kan je een paar foto's publiceren van die terrils zodat ik weet wat me
te wachten staat, kan mijn plan wel goed trekken maar ben niet super technisch... :-?

Thx
zo erg is het nu ook weer niet he, er zitten een paar afdalingskes in, moet je wat technisch onderlegt voor zijn misschien ja, maar met de nodige voorzichtigheid lukt dat wel. de bergopjes zijn allemaal goed te doen. kan u maar ene goede raad geven, geniet van de terrils,uitzicht en de singletracks... :-D
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

junior72 wrote:
StalseMoosDabber wrote:
junior72 wrote: Over de grote terril mag niet iedereen over , dat weet ik maar over de kleine mag toch normaal iedereen .
Allee dat is toch de bedoeling om daar de paden vaster aan te rijden zodat hij in de toekomst opengesteld wordt voor iedereen.
Zo hebben ze het mij in ieder geval toch verteld op de sportdienst van de Stad Beringen.
Ik werk nl ook voor de Stad , 't is daarom dat ik het weet. :lol:
Kleine terril ligt in het verlengde van de grote. Dus bijna niet mogelijk om dit op te splitsen. En wat wordt het als er 2000 man over het technisch gedeelte (toch een mooie 2km) van de kleine terril moet. Dan moet iedereen er te voet over wegens teveel volk. En dan heeft er niemand iets aan.
Degene die het parcour op de kleine al eens gereden heeft, zal dit wel beamen.
Vroeg vertrekken en eigen tempo rijden, dan kan je de 80km wel aan :-D
Daar heb je gelijk in als er heel veel volk is.
Vind het niet slecht dat jullie dat doen maar voor velen is de 80km teveel.
Ik kom sowieso voor de 80km en zoals jezelf zegt , ga ik dat ook op eigen tempo doen .
Tot de 11de.
Vind het wel jammer, maar allee regels zijn regels, wij zitten vanaf maart tot oktober bijna elke zondag in de ardennen en technisch zouden die twee terrillekes echt geen probleem zijn maar 80 km na twee weken inactiviteit (vakantie, fam.verplichtingen)zouden er mss wel teveel aan zijn.
Ga toch afkomen voor de kortere afstand en jaloers zijn op de mannen die over den terril rijden :evil:
Met alle respect voor de organiserende club =D>
public enemy
Mountainbiker

Post by public enemy »

ik zou het toch serieus overwegen om de 80km te doen hoor. Het parcour ligt er helemaal niet zwaar bij...
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

zullen met een bende krierecrossers uit het verre west-vlaanderen de limburgse wegen en paden eens komen proeven :-D :-D
vorig jaar een leuke tocht gereden hier en willen de tocht dit jaar zeker niet missen [-X [-X
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

public enemy wrote:ik zou het toch serieus overwegen om de 80km te doen hoor. Het parcour ligt er helemaal niet zwaar bij...
En ze voorspellen tot nu toe prachtig weer voor de tijd van het jaar,
14 graden en zonneschijn
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

Jan C wrote:Wat zijn de hoogtemeters op de 80 km?

Groet Jan
Parcour is niet met de GPS afgereden
Connie
Mountainbiker

Foto's toertocht

Post by Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
]
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Hoeveel kost om in te inschrijven voor de lange afstanden ?
Post Reply