Zo 06/11/2011 Pottes / Celles :: Dwars door de 2 bergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Misschien hier ook eens van de partij als het weer meevalt .
Naar mijn weten voor de eerste keer dat een organisatie zowel Mont-st-aubert en Kluisberg in 1 tocht steekt. =D> en dat op 60km.

Beslist een uitdaging voor de parcoursbouwers want 1km uit de bergzone is een heel ander landschap. Onverhard genoeg maar toch iets anders. #-o
Ze kunnen ook in Helkijn de brug oversteken en via St-Denijs, Moen Avelgem met wat extra golvende hm door of terugkeren ipv via de vlakke Waalse krieren.
We zullen wel zien wat ze voorschotelen vond hun eerste organisaties toch dik in orde samen met hun gebruikelijke "hospitalité". =D>
Hadden ze niet overgenomen van de Towerbikers was er zelfs geen TT meer. [-o<

Met fietske naar de start en terug , zal goed zijn voor 80km of misschien pik ik in hier aan mijn deur anders moet ik 2 keer naar Pottes en terug. :wink:

Welke kant rijdt de 60km eerst uit , den Aubert of de Kluis ?
FOLLIES
Mountainbiker

Post by FOLLIES »

Ze gaan eerst richting Kluisbergen om daarna de mont St Aubert op te klimmen.
muddy666
Mountainbiker

Post by muddy666 »

ik gta er ook bij zijn voor de 60 :wink:
ebos
Mountainbiker

Post by ebos »

Lijkt me wel een leuk verjaardagsritje :-D Ik heb nog nooit de Mont-Saint-Aubert gedaan dus een nieuw bergje is altijd leuk! Voor degenen die commentaar hebben, ik denk dat de organisatie wel een goeie reden heeft om het parcours te verleggen, dus rijd eerst eens de tocht voor je hen doodschiet. Bovendien lijkt het me eerder een glooiende, dan een platte 20 km! Ik kom uit Brugge, daar is het plat...
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Is het de asfalt versie van de mont-saint-aubert?
Die heb ik al opgereden met de koersfiets. Op het einde zit nog een steil stukje om uw stuur in 2 te trekken :lol:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

jodelaietie wrote: Naar mijn weten voor de eerste keer dat een organisatie zowel Mont-st-aubert en Kluisberg in 1 tocht steekt. =D> en dat op 60km.
Dat denk ik ook, daarom aanwezig.
Het uitwijken zal mss. wel iets te maken hebben met 'cyclocross Hotond', want dat stuk is zondag helemaal afgesloten. Trouwens heel lastig parcours daar, vandaag met het goede weer es langs daar gefietst en dat aan den lijve ondervonden, chapeau voor de 'echte'.
In het terugkeren langs de Kluis gepasseerd en enkele km de oranje pijltjes aldaar gevolgd, vooral in dalende lijn dan vanaf den toren tot en met de oude spoorweg.
Ben benieuwd naar wat de rest is, allezins geen asfaltversie op de montsaintaubert, want die ligt in beton :wink:
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

kzin der klaar voor!! laat maar komen die handel , tmag zelfs nog eens regenen van mij , lang geleden dat ik ng eens ben thuisgekomen met dertig kilo modder an men lijf!! oooeeew yeaaah
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

meester biek wrote: allezins geen asfaltversie op de montsaintaubert, want die ligt in beton :wink:
Ja en neen, de achterkant ligt wel in asfalt, hé. :wink:

16km heen + 60 km tocht + 16 km terug = 92 km
't Zal doseren worden als het vettig ligt... :roll:
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik doe ook mee. Tot morgen rond 8.00 uur.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

8u45 treintje voor al die wil, tis wel opt gemak :-)
Post Reply