Twijfel nog tussen Aarschot en deze. Amougies is altijd een klassieker geweest op mijn kalender maar de laatste jaren werden er soms rare zijsprongen gemaakt van schitterende tochten tot samenraapsel van veldwegels waarbij de Kluis precies te mijden zone was...
Nu ook weer met de Mt St Aubert erbij, eigenlijk zeer leuk die berg. Maar het zijn wel lange verbindingsstukken tussen Kluisberg en de Mt St Aubert...
't Zal een beslissing worden op zaterdagavond/zondagmorgen naargelang het gevoel en de goesting...
Zo 06/11/2011 Pottes / Celles :: Dwars door de 2 bergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Yep, vind ik ook een beetje jammer. Is de enige reden waarom ik nog wat twijfel om terug naar hier te komen.vermeulen wrote:Dwars door de 2 bergen ?![]()
Betekent dit met Kluis en met Mont-sint-Aubert ?
Daar ligt toch zo'n minimum 20km vlakke offroad tussen (boerewegels) ,X2 heen en terug dus ?
Van vorig jaar herinner ik mij een zeer leuk eerste deel tem de Pater en daarna een flauw einde, mede door de nieuwe cyclocross op de Hotond.
Ah ja juist, is misschien de reden van verhuis, vroeger starten ze altijd langs de ronse kant naar de hotond. Zal met de GVA veldrit aan de hotondmolen verboden gebied zijn nu. gratis koffie maakt al veel goed.5peedy wrote:Yep, vind ik ook een beetje jammer. Is de enige reden waarom ik nog wat twijfel om terug naar hier te komen.vermeulen wrote:Dwars door de 2 bergen ?![]()
Betekent dit met Kluis en met Mont-sint-Aubert ?
Daar ligt toch zo'n minimum 20km vlakke offroad tussen (boerewegels) ,X2 heen en terug dus ?
Van vorig jaar herinner ik mij een zeer leuk eerste deel tem de Pater en daarna een flauw einde, mede door de nieuwe cyclocross op de Hotond.
- scorpionrider
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Amougies werd niet afgelast, de startplaats is gewoon veranderd... Is dezelfde organisatie...RigolleM wrote:Leest u dan verkeerd! Amougies werd afgelast en deze is zijn vervanger!Magi wrote:lees dat tocht afgelast is?
In de kalender van mountainbike.be staat 'afgelast', daar verwees ik naar toeRock Rider wrote:Amougies werd niet afgelast, de startplaats is gewoon veranderd... Is dezelfde organisatie...RigolleM wrote:Leest u dan verkeerd! Amougies werd afgelast en deze is zijn vervanger!Magi wrote:lees dat tocht afgelast is?