Di 01/11/2011 Ruiselede :: 20Ste Breughel Molen - Memorial E

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

onverwacht hier ook laat aangezet voor de 30 .Bij aankomst had ik er wel 39.heb ik gemist?of waren het er zoveel.Voormij geen probleem want voor de 50 geen goeste en 30 was zo weinig maar kheb daar veel kleine mannen zien rijden ,sjapoo die gastjes en der zijn der dan nog altijd die vloeken om te kunnen passeren(ja man da gemiddelde hé).Over parcour ....eerste 10km waren voor mij saai maar dan werdt het veel beter.En zo'n prachtig weer,in korte mouwen en benen van int begin gereden.Khad compasie met die mannen die ferm ingepakt waren.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze morgen samen met Iben om 8h vertrokken in Ruiselede voor de 30km wat er uiteindelijk 46km zouden worden.
Bij de inschrijving, die heel vlot verliep, kon je reeds merken dat het er heel druk zou worden wat later ook bleek. Het weer was dan ook ideaal en al diegenen die de vorige jaren afkwamen naar Ruiselede wisten dat het hier top was.
Het parcours was goed berijdbaar en Iben bleek vandaag in topform en ging onmiddellijk volle bak bij de eerste off roadstroken. Zou hij dit blijven houden. :roll: :-D
Na de eerste bevoorrading liep het fout, in alle drukte bij het uitkomen van de eerste strook bleek er een splitsing die we niet gezien hadden en zaten we zonder het zelf te weten op de 50km. In Beernem begon ik dit ook wel te beseffen, er was geen weg terug en zo hebben we ook meegenoten van de bossen in deze zone. Bij het tweede buffet wisten we dat we nog 9km te doen hadden en dat dit ook zou lukken en zo na 46km zouden aankomen.
In alle drukte verliep ook het afspuiten vlot zonder te moeten wachten.
Ruiselede zoals verwacht genoten van jullie tocht en op 1 november 2012 zijn we :-D hier zeker terug. =D> =D> =D>

@migs ik rij niet met een grijze volvo break, wel met een grijze ford Focus break met 2 bikes op de trekhaak.

Grtn

geertje :wink:
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

@spiermassa-- niet gemist, ik had er ook 38 en een beetje.
Vero
Mountainbiker

Post by Vero »

BEDANKT aan de organisatie van V.V.T Ruiselede voor de mooie Memorial Eric De Clerck tocht.
Was emotioneel.......... ( ik fiets niet maar was aanwezig )

Is niet te geloven dat het op zo een plaats is gebeurt dat we Eric hebben verloren.

Bedankt dat er 46 fietsers van de club WTC Oeselgem waren en samen de tocht hebben gereden om halt te kunnen houden aan de plaats.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Vandaag voor de vijfde dag op rij opnieuw kunnen vlammen. 'tIs ongelooflijk hoe droog de parcours er deze tijd van het jaar nog bij liggen.
Samen met onze Mehdy de 55 km afgewerkt (en nog drie heen en terug naar de camionette :-D ). Zalig weer, zalig parcours, uitstekende bevoorradingen, t was dik in orde in Ruiselede.
Het crossbosje was voor mij uiteraard het leukste, en er bij het ingaan aan gedacht om dit stukje te bissen. Bij het uitkomen van dit bosje, was de goesting om te bissen eigenaardig genoeg een flink stuk minder geworden :oops:
Ruiselede was blijkbaar aan haar 20ste editie toe, een schitterend geslaagd jubileum met een enorme opkomst (meer dan 2000 !) die zo'n goed georganiseerde tocht dubbel en dik verdient !
De delegatie Erika's Baaikers hebben zich alvast gejeund !
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

spiermassa wrote:onverwacht hier ook laat aangezet voor de 30 .Bij aankomst had ik er wel 39.heb ik gemist?of waren het er zoveel.Voormij geen probleem want voor de 50 geen goeste en 30 was zo weinig maar kheb daar veel kleine mannen zien rijden ,sjapoo die gastjes en der zijn der dan nog altijd die vloeken om te kunnen passeren(ja man da gemiddelde hé).Over parcour ....eerste 10km waren voor mij saai maar dan werdt het veel beter.En zo'n prachtig weer,in korte mouwen en benen van int begin gereden.Khad compasie met die mannen die ferm ingepakt waren.
Is dat voor jou dan 39km met een avg van 39km/u?
sofeurken
Mountainbiker

ruislede

Post by sofeurken »

vandaag dag 4 van onze 4-daagse,zoals altijd min of meer t zelfde parcours maar geen nood,twas in orde,een droge editie deze keer,heb het al anders geweten.veel volk op de afspraak wat te verwachten was,tis een klassieker!toch even moeten slikken bij de plaats waar eric vorig jaar verongelukt is.
1ste deel v/de tocht met enkele crossers gereden,2de deel mé de grysperres,dit alles joeg mn avs behoorlijk omhoog #-o
top was bosje van de bels,dus maar 3x gedaan :bounce:
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Vero wrote:BEDANKT aan de organisatie van V.V.T Ruiselede voor de mooie Memorial Eric De Clerck tocht.
Was emotioneel.......... ( ik fiets niet maar was aanwezig )

Is niet te geloven dat het op zo een plaats is gebeurt dat we Eric hebben verloren.

Bedankt dat er 46 fietsers van de club WTC Oeselgem waren en samen de tocht hebben gereden om halt te kunnen houden aan de plaats.
Ook wij hebben vandaag aan Eric terug gedacht, mooi gedenkstukje op de plaats van het ongeval!
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Vandenmorgen vertrokken vanuit Aarsele mee den velo ..........alleen ( om te bekomen van al de emoties en gebeurtenissen van afgelopen dagen ) Den tocht was weere =D> =D> subliem ( idem de weergoden ) meegreden mee enkele Meulebeekse en Bikedivels an een schoon tempo veur de 50km die der 57km waren moar da koste ons nie scheelen :bounce: :bounce: . Wa mij betreft zeker en vast tot volgend jaar =D> :bounce: =D> :bounce: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
migs
Mountainbiker

Post by migs »

@geertje , reed jij achter mij in sijsele ik reed met een grijze espace met bike binnenin
Post Reply