Die foto's zal je - ik denk ergens vanaf volgende week - kunnen terugvinden op de website www.gooiksemountainbikeclub.besacapuntas wrote:Op de kesterheide hebben ze foto's getrokken, waar vinden we die terug?
Zo 30/10/2011 Gooik :: 14de Pareltocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moorwroeter
- Mountainbiker
Post by Moorwroeter »
Ik ben rond 930u vertrokken en reed de hele tijd in het gezelschap van 2 leuke mountainbiksters, was aangenaam vertoeven in hun wiel :))
Mooi zicht trouwens. Enfin die twee konden een aardig stukske fietsen. Waren van club (stond reclame van Sbikes op trui).
Dus als ik zeg dat ik me geamuseerd heb was dat niet alleen omdat het zo goed georganiseerd was
Mooi zicht trouwens. Enfin die twee konden een aardig stukske fietsen. Waren van club (stond reclame van Sbikes op trui).
Dus als ik zeg dat ik me geamuseerd heb was dat niet alleen omdat het zo goed georganiseerd was
Inderdaad, het bos van Oetingen zat ook dit jaar in de nachtrit.
Schitterende tocht weer dit jaar! Ik was om 7u30 al vertrokken in Meerbeke met de fiets en in totaal 70 km gereden.
De Pareltocht heb ik al enkele keren gereden en het is altijd een zeer mooi parcours met als uitschieter de Kesterheide.
Aan de voorgaande reacties kan ik weinig nog toevoegen, enkel de kleur van de pijlkes eens bekijken.
Tot volgend jaar!
Schitterende tocht weer dit jaar! Ik was om 7u30 al vertrokken in Meerbeke met de fiets en in totaal 70 km gereden.
De Pareltocht heb ik al enkele keren gereden en het is altijd een zeer mooi parcours met als uitschieter de Kesterheide.
Aan de voorgaande reacties kan ik weinig nog toevoegen, enkel de kleur van de pijlkes eens bekijken.
Tot volgend jaar!
-
sacapuntas
- Mountainbiker