Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

devil biker wrote:ja mannen kevin pauwels =D> =D>
Kadootje van Nijs zijn techniekers... de beste heeft niet gewonnen ;-)
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

RigolleM wrote:
toch wel hoor,de beste heeft gewonnen
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

alexi wrote:
RigolleM wrote:
toch wel hoor,de beste heeft gewonnen
na de tweede wissel zat Nys op 15" aan de aankomst waren er dat 30" dat zegt alles zeker, die wissel was nergens goed voor want met dat zwaarder profiel kon hij niks goed maken, misschien kan hij deze "Rhinotire is a revolutionary and unique technology formulated to prevent flats in pneumatic tires cused by punctures from nails or any sharp objects." eens proberen.

Voor ne keer moet ik Wuyts gelijk geven, "Nys zal vanaf nu meer en meer een sterkere man in de koers tegenkomen". Nou ja misschien blijft hij dit jaar wel nog de regelmatigste renner in het seizoensbegin is dit toch wel het geval.

Hoe veel generaties beloften zijn er ondertussen al niet gepasseerd die Nys gingen onttronen? en ook Boom, Stybar en Albert zijn er nog niet echt in geslaagd, Wellens heeft een paar jaar een goede poging gedaan en nu is Pauwels aanzet, maar 10 jaar lang domineren lukt die mannen niet meer hoor, het word wachten tot Nys met pensioen gaat en dat zal niet zijn na een teleustellend seizoen
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

RigolleM wrote:
+1 #-o
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

***G*** wrote:
RigolleM wrote:
+1 #-o
Zullen volgende week in Ronse eens zien als het blijft regenen zoals nu, krijgt de 2de (na Nys) meer dan een minuut aan zijn broek ;-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

daar kijk ik ook naar uit,de zwaardere modder,ijzel,sneeuw omlopen.
Wat ik kan zeggen, nys staat er en als het weer en de omlopen slechter worden word sven nys beter :lol:
En al maar goe dat pauwels,stybar, albert aan zijn enkels bijten en ook winnen want dat maakt het spannend en leuk om henne te kijken .
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

T'was spannend maar Pauwels heeft niet van velo gewisseld :-k
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Elektrisch moteurke
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

RigolleM wrote:
Waarom Nijs (toch zeker technisch de evenknie van Pauwels) wisselde, is me nu ook niet duidelijk: het parcours was nergens zompig geworden door dat klein beetje regen, alleen glad. Die 2 waren mekaar zeker waard bergop, het waren de enige 2 die bovenkwamen "zonder te ademen". Stybar heeft boven ook een paar keer gewisseld (leren opspringen jongen, en niet je mekaniekers viseren [-X ). Btw, mekanieker van Nijs kan volgens mij niks aan die platte tube doen, soms heb je gewoon pech.
B1K3R
Mountainbiker

Post by B1K3R »

Emperor of the Mud wrote: Waarom Nijs (toch zeker technisch de evenknie van Pauwels) wisselde, is me nu ook niet duidelijk: het parcours was nergens zompig geworden door dat klein beetje regen, alleen glad.
Ik ben gaan kijken, toen het begon te regenen veranderde het parcours toch wel serieus hoor. Als je met bandjes voor droog weer zat, was het slimst om te wisselen. Misschien had Pauwels al van in de start bandjes met goed profiel of vergat hij gewoon te wisselen. Ik zou in elk geval ook gewisseld hebben als ik bandjes met een licht profiel gehad had.
Post Reply