opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Kenzonator
- Mountainbiker
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Vanmorgen bij dag en dauw heb ik de achterliggende paden nog eens een beurt gegeven. Gisteren had inderdaad een "mede- opitternaar" de andere paadjes in de buurt van de grindkuil een lekkere opfrisbeurt gegeven.
Ik ben kontent dat er inmiddels een paar mensen mee helpen de tracks te onderhouden. Vele handen maken groot werk lichter. Komende week zal er elke avond beetje bijkomend onderhoud in de regio tussen voetbalveld en grindkuil gedaan worden. Zo zijn we klaar voor de herfstritjres hé. En als de jager weg blijft zal de extra doorsteek misschien ook al wat vorm krijgen
Nu aleen nog hopen dat de dochter succesvol de rijexamens achter de rug zal hebben. Vader wil terug fietsen
Ik ben kontent dat er inmiddels een paar mensen mee helpen de tracks te onderhouden. Vele handen maken groot werk lichter. Komende week zal er elke avond beetje bijkomend onderhoud in de regio tussen voetbalveld en grindkuil gedaan worden. Zo zijn we klaar voor de herfstritjres hé. En als de jager weg blijft zal de extra doorsteek misschien ook al wat vorm krijgen
Nu aleen nog hopen dat de dochter succesvol de rijexamens achter de rug zal hebben. Vader wil terug fietsen
-
Kenzonator
- Mountainbiker
Post by Kenzonator »
Gisteren gaan rijden en de paadjes liggen zaaaaaalig
Ook zeker de groote lus eens proberen richting Neeroeteren zeker de moeite Gr.
Ook zeker de groote lus eens proberen richting Neeroeteren zeker de moeite Gr.
- glimburger
- Mountainbiker