We worden de laatste tijd nogal verwend door zowel de "weergoden" als de "parcoursbouwers"!!!!!
Deze morgen vertrokken voor de 50 km en het was weerom genieten!!!
Prachtig weer, mooi parcours en 2 supergoeie bevoorradingen, dit is en blijft toch een toppertje in de streek.
Den bike wash was niet nodig, enige minpuntje was dat de douches koud waren. Maar qua organisatie, weer en parcours hadden we hier zeker geen klagen dat was dan ook te zien aan de talrijke opkomst van de bikers. Met volle teugen genoten en na 53 km terug aangekomen in het sportcentrum. Ruiselede, proficiat en tot volgend jaar.
oh ja, nog een klein tipke : een stutje is toch lekker na het biken!!!!!
het weer is de laatste tijd aan onze kant, prima weertje om te biken en om omlopen onder de wielen te krijgen die er prachtig bij liggen maar vond toch dat er redelijk wat baan in zat ondanks dat de streek veel meer te bieden heeft, maar ik heb met toch geamuseerd, alle tochten kunnen moeilijk over dezelfde omlopen gaan want zou ook eentonig worden,
jammer dat er geen fietsbewaking was, dit was een min puntje voor mij is toch een tocht dat meer dan 1500 deelnemers mag ontvangen mag zelfs betalend zijn voor mij,