Ma 31/10/2011 Keiem :: 7de Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Met weinig verwachtingen vertrokken en in ééééén woord ZWAK
85% baan + blosoparcours waarbij op een bepaald stuk (niet aangevraagd
) de doorgang versperd werd door de politie.
Dit kan men niet mtb noemen
Waren makke trainingskilometers met hoog AVS.
Deze valt totaal niet te vergelijken met Middelkerke en zou oneerlijk zijn.....tov Middelkerke.
Om dan toch met een positieve noot te eindigen,de stute met gehakt was heerlijk

85% baan + blosoparcours waarbij op een bepaald stuk (niet aangevraagd
Dit kan men niet mtb noemen
Deze valt totaal niet te vergelijken met Middelkerke en zou oneerlijk zijn.....tov Middelkerke.
Om dan toch met een positieve noot te eindigen,de stute met gehakt was heerlijk
- wezze
- Mountainbiker
inderdaad het parkoers trok op niks en die plaats waar ge nie door mocht van de politie was er een zwaar ongeval gebeurd. daar ik na 46 km lek stond vooraan en achteraan kon ik vragen wat er gebeurd was. en er is ne biker afgevoerd allee gevlogen met den heli no de kliniek schijnt da zijn nek gebroken was. en bedankt aan de vele bikers die doen alsof ze uw niet zien staan als ge pech hebt. vanaf nu doe ik da ook zoSigner wrote:Met weinig verwachtingen vertrokken en in ééééén woord ZWAK
85% baan + blosoparcours waarbij op een bepaald stuk (niet aangevraagd![]()
![]()
) de doorgang versperd werd door de politie.
Dit kan men niet mtb noemen![]()
![]()
Om dan toch met een positieve noot te eindigen,de stute met gehakt was heerlijk![]()
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Re: Ma 31/10/2011 - Keiem
Post by den wakkere bakker gits »
Ze hebben gezegd een mountainbike tocht voor wielertoeristen e niet voor mtb'ers daarom heb ik niet eens de moeite gedaan om te gaanbiker1990 wrote:WTC DE POLDERBLOEMTRAPPERS ORGANISEREN OP MAANDAG 31 OKTOBER HUN 7DE VTT POLDERTOCHT
Op maandag 31 oktober organiseren de Polderbloemtrappers hun 7de VTT Poldertocht, een mountainbiketreffen voor wielertoeristen. Starten kan tussen 8 uur en 14 uur. De inschrijvingen gebeuren in zaal Onze Kring te Keiem. Kostprijs 2 EUR (lid Wielerbond Vlaanderen) of 3 EUR; kinderen en jongeren tot 15 jaar gratis. Er is keuze tussen 30 km en 55 km. Ongeacht de weersomstandigheden, wordt een goed berijdbaar traject verzekerd. Zin om onze ‘brakke Poldergrond’ op deze manier te leren kennen ? Nog meegeven dat er na het ‘noeste’ sportieve verzet, wordt voorzien in een gratis broodje kaas of gehakt voor iedereen.
-
xtreem09
- Mountainbiker
Re: Ma 31/10/2011 - Keiem
Ze hebben gezegd een mountainbike tocht voor wielertoeristen e niet voor mtb'ers daarom heb ik niet eens de moeite gedaan om te gaan[/quote]
idd had al een groot vermoeden dat het prop nul ging zijn
blij dak nie heb geweest
idd had al een groot vermoeden dat het prop nul ging zijn
blij dak nie heb geweest
Was beter met den koersfiets gekomen. Zou het kunnen zijn dat ik die tt vorig jaar ook heb gereden, maar in de andere richting. En als ik me niet vergis lag er toen sneeuw waardoor het toen wel dikke fun was.
doe me aub niet dood als het niet
zo was.
(komt doordat ik ook niet veel tt's rij
)
idd de boterham met gehakt was echt gehakt met brood en niet brood met gehakt
idd de boterham met gehakt was echt gehakt met brood en niet brood met gehakt
keiem
ja zoals gezegd een parcours voor wielertoeristen
we hebben er gewoon een verlofdagritje van gemaakt ,op t gemak met t vrouwken,toch nog 23avs,die mannen die veel beter zijn of ik mé hun crosvelo's konden hier gemakkelijk(?)30 halen denk ik
moet wel gezegd ,aan de inschrijving en bevoorr was iedereen supervriendelijk en waarschijnlijk zijn de meesten uit de streek hier wat bedorven door de rit van gisteren in middelkerke?
ik wens de gevallen biker het beste toe,hopelijk komt alles goed!
morgen ruislede,zal wel heel wat gevarieeerder zijn,de streek is ook anders hé
we hebben er gewoon een verlofdagritje van gemaakt ,op t gemak met t vrouwken,toch nog 23avs,die mannen die veel beter zijn of ik mé hun crosvelo's konden hier gemakkelijk(?)30 halen denk ik
moet wel gezegd ,aan de inschrijving en bevoorr was iedereen supervriendelijk en waarschijnlijk zijn de meesten uit de streek hier wat bedorven door de rit van gisteren in middelkerke?
ik wens de gevallen biker het beste toe,hopelijk komt alles goed!
morgen ruislede,zal wel heel wat gevarieeerder zijn,de streek is ook anders hé