Di 01/11/2011 As / Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

present voor de 40 km 8-)
koerserke92
Mountainbiker

Post by koerserke92 »

Brockie wrote:terril is denk ik moeilijk met een crossfiets, je gaat daar denk ik vlug te voet staan, nu crossfietsen zie je wel meer op winter tt's, kan je snel mee rijden maar idd in de stijlere klimmetjes ga je het moeilijker hebben, dus zou zeggen hou daar gewoon rekening mee dat je indien je voelt dat je een klim niet op geraakt, je tijdig aan de kant gaat voor een mtb'er want die heeft meer kans met zijn klein verzet om naar boven te rijden. Voor de rest probeer je gewoon te amuseren zou ik zeggen
perfect te doen met crossfiets vorig jaar ook gedaan en toen lag de terril er vettig bij
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Gisteren namiddag een deel van ' t parcours uitgereden, alles pico bello, droog... Wat Brockie zei is ook van toepassing voor de zandhelling tussen het kolenspoor en de Litzberg (ga aan de kant indien het niet mogelijk is om tot boven door te stoten, parkeer niet in het midden van de helling, is zo irriterend voor diegenen die dit wel aankunnen). Helling terril idem dito, er is plaats genoeg om even aan de kant uit te rusten ipv in het midden.
Tot morgen in mijn achtertuin =P~
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Is dit een zware toer?
Ik ga zeker present zijn voor de lange toer en heb er zin in!

Heb nog wel eens zin om de beentjes te testen met wat hellingen.

Zijn de hellingen van de Litzberg en terril eigeniljk gewoon steil of ook technisch moeilijk te berijden?
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Steil en moeilijk zijn ze niet voor een gemiddelde mountainbiker maar er zullen zeker vele te voet gaan.Vooruitzien is de boodschap.
biker79
Mountainbiker

Post by biker79 »

met droog weer is het zeker te doen om naar hoog te rijden ! En vermits het morgen droog zal zijn ...
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Haa zoewe motje :lol:

-> www.gpscyclingtour.be
Robby76
Mountainbiker

Post by Robby76 »

Vertrek morgevroeg vanuit Dilsen om de 40 te doen,was vorig jaar heel leuk tochtje!!!!!Toen reden we nog in de dichte mist de terril op!!!!
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Vandaag beslist om ook af te komen. Ben eens benieuwd maar het zal afzien zijn voor den deze :oops: Omhoog rijden is op t'moment nie echt mijn ding. #-o
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

radicalbiker wrote:het zal afzien zijn voor den deze :oops: Omhoog rijden is op t'moment nie echt mijn ding. #-o
Zo is dat bij mij op het moment ook maar we doen het voor de fun he , da afzien :oops:
Post Reply