Di 01/11/2011 As / Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- koerserke92
- Mountainbiker
Post by koerserke92 »
perfect te doen met crossfiets vorig jaar ook gedaan en toen lag de terril er vettig bijBrockie wrote:terril is denk ik moeilijk met een crossfiets, je gaat daar denk ik vlug te voet staan, nu crossfietsen zie je wel meer op winter tt's, kan je snel mee rijden maar idd in de stijlere klimmetjes ga je het moeilijker hebben, dus zou zeggen hou daar gewoon rekening mee dat je indien je voelt dat je een klim niet op geraakt, je tijdig aan de kant gaat voor een mtb'er want die heeft meer kans met zijn klein verzet om naar boven te rijden. Voor de rest probeer je gewoon te amuseren zou ik zeggen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Gisteren namiddag een deel van ' t parcours uitgereden, alles pico bello, droog... Wat Brockie zei is ook van toepassing voor de zandhelling tussen het kolenspoor en de Litzberg (ga aan de kant indien het niet mogelijk is om tot boven door te stoten, parkeer niet in het midden van de helling, is zo irriterend voor diegenen die dit wel aankunnen). Helling terril idem dito, er is plaats genoeg om even aan de kant uit te rusten ipv in het midden.
Tot morgen in mijn achtertuin
Tot morgen in mijn achtertuin
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Is dit een zware toer?
Ik ga zeker present zijn voor de lange toer en heb er zin in!
Heb nog wel eens zin om de beentjes te testen met wat hellingen.
Zijn de hellingen van de Litzberg en terril eigeniljk gewoon steil of ook technisch moeilijk te berijden?
Ik ga zeker present zijn voor de lange toer en heb er zin in!
Heb nog wel eens zin om de beentjes te testen met wat hellingen.
Zijn de hellingen van de Litzberg en terril eigeniljk gewoon steil of ook technisch moeilijk te berijden?
- CyclingDream
- Mountainbiker
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Vandaag beslist om ook af te komen. Ben eens benieuwd maar het zal afzien zijn voor den deze
Omhoog rijden is op t'moment nie echt mijn ding.