Ma 31/10/2011 Keiem :: 7de Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
defender
Mountainbiker

Post by defender »

zal ook eens gaan zien wat het geeft. ben benieuwd na gisteren middelkerke.
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Met weinig verwachtingen vertrokken en in ééééén woord ZWAK
85% baan + blosoparcours waarbij op een bepaald stuk (niet aangevraagd :roll: :roll: :roll: ) de doorgang versperd werd door de politie.
Dit kan men niet mtb noemen :cry: :cry:
Waren makke trainingskilometers met hoog AVS.
Deze valt totaal niet te vergelijken met Middelkerke en zou oneerlijk zijn.....tov Middelkerke.
Om dan toch met een positieve noot te eindigen,de stute met gehakt was heerlijk :drunk: =D>
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

Signer wrote:Met weinig verwachtingen vertrokken en in ééééén woord ZWAK
85% baan + blosoparcours waarbij op een bepaald stuk (niet aangevraagd :roll: :roll: :roll: ) de doorgang versperd werd door de politie.
Dit kan men niet mtb noemen :cry: :cry:
Waren makke trainingskilometers met hoog AVS.
Deze valt totaal niet te vergelijken met Middelkerke en zou oneerlijk zijn.....tov Middelkerke.
Om dan toch met een positieve noot te eindigen,de stute met gehakt was heerlijk :drunk: =D>
inderdaad het parkoers trok op niks en die plaats waar ge nie door mocht van de politie was er een zwaar ongeval gebeurd. daar ik na 46 km lek stond vooraan en achteraan kon ik vragen wat er gebeurd was. en er is ne biker afgevoerd allee gevlogen met den heli no de kliniek schijnt da zijn nek gebroken was. en bedankt aan de vele bikers die doen alsof ze uw niet zien staan als ge pech hebt. vanaf nu doe ik da ook zo :evil: :evil: :evil: [-X [-X
mowide
Mountainbiker

Post by mowide »

:oops: spijtig voor de inrichters, maar dit was werkelijk een rit om zo spoedig mogelijk te vergeten. Was dit een rit die voor de 7° keer werd ingericht. In de eerste 10 km minstens 8,50 km openbare weg, in Vladslo opnieuw pech met de politie die ons niet doorliet ???? in Koekelare bos heen en terug over dezelfde dreef ?????? Hopelijk volgend jaar beter !!!!!!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Re: Ma 31/10/2011 - Keiem

Post by den wakkere bakker gits »

biker1990 wrote:WTC DE POLDERBLOEMTRAPPERS ORGANISEREN OP MAANDAG 31 OKTOBER HUN 7DE VTT POLDERTOCHT

Op maandag 31 oktober organiseren de Polderbloemtrappers hun 7de VTT Poldertocht, een mountainbiketreffen voor wielertoeristen. Starten kan tussen 8 uur en 14 uur. De inschrijvingen gebeuren in zaal Onze Kring te Keiem. Kostprijs 2 EUR (lid Wielerbond Vlaanderen) of 3 EUR; kinderen en jongeren tot 15 jaar gratis. Er is keuze tussen 30 km en 55 km. Ongeacht de weersomstandigheden, wordt een goed berijdbaar traject verzekerd. Zin om onze ‘brakke Poldergrond’ op deze manier te leren kennen ? Nog meegeven dat er na het ‘noeste’ sportieve verzet, wordt voorzien in een gratis broodje kaas of gehakt voor iedereen.
Ze hebben gezegd een mountainbike tocht voor wielertoeristen e niet voor mtb'ers daarom heb ik niet eens de moeite gedaan om te gaan
xtreem09
Mountainbiker

Re: Ma 31/10/2011 - Keiem

Post by xtreem09 »

Ze hebben gezegd een mountainbike tocht voor wielertoeristen e niet voor mtb'ers daarom heb ik niet eens de moeite gedaan om te gaan[/quote]

idd had al een groot vermoeden dat het prop nul ging zijn
blij dak nie heb geweest
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

de politie hield je niet tegen omdat het niet aangevraagd was maar wel omdat er een collegabiker een ernstig ongeval had (klein beetje respect aub)

@ wezze ik ben toch gestopt om een klaptje te doen :lol:
defender
Mountainbiker

Post by defender »

Was beter met den koersfiets gekomen. Zou het kunnen zijn dat ik die tt vorig jaar ook heb gereden, maar in de andere richting. En als ik me niet vergis lag er toen sneeuw waardoor het toen wel dikke fun was. :-D doe me aub niet dood als het niet :P zo was. :oops: (komt doordat ik ook niet veel tt's rij :^o)

idd de boterham met gehakt was echt gehakt met brood en niet brood met gehakt =D>
sofeurken
Mountainbiker

keiem

Post by sofeurken »

ja zoals gezegd een parcours voor wielertoeristen :wink:
we hebben er gewoon een verlofdagritje van gemaakt ,op t gemak met t vrouwken,toch nog 23avs,die mannen die veel beter zijn of ik mé hun crosvelo's konden hier gemakkelijk(?)30 halen denk ik :lol:
moet wel gezegd ,aan de inschrijving en bevoorr was iedereen supervriendelijk en waarschijnlijk zijn de meesten uit de streek hier wat bedorven door de rit van gisteren in middelkerke?
ik wens de gevallen biker het beste toe,hopelijk komt alles goed!
morgen ruislede,zal wel heel wat gevarieeerder zijn,de streek is ook anders hé
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

idd veel baan en veel gravé weggetjes maar voor 2 euro ben ik niet gekloot!! en da toertjes rond en om de loopgraven maakten veel goed
heb mij toch geamuseerd! als ge komt voor te zagen.. blijf dan thuis hé :)
Post Reply