de Raffie woont in het prachtige Roosdaal (Vl-B), in het hartje van het Pajottenland.
ik woon hier midden tussen de Bloso parcours van Gooik, Lennik, Erembodegem en op een boogscheut van de echte Vlaamse Ardennen.
mijn geluk kan niet op ....
Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
van waar zijn jullie ?
ik zen van Roosdaal, das maar nen boogscheut van Asse niet ?Insomnia wrote:Ik ben van Asse (Vlaams Brabant), zijn hier nog mensen uit de buurt?
zit vooral in het Pajottenland te ploeteren en in 't weekend op de TT's
Raffie
van waar zijn jullie
hey bikers ik zen van tremelo
ben pas een maand terug aant fietsen heb vroeger veel mountainbike gedaan voor training voor de motocross
wezemaal gelrode die kant daar reed 14jaar geleden al twee keer op een week rond ik kan nu het vroeg donker is wel ni bike in de week all
een in de weekends
ik vond me ni goe meer in men vel en zo ben ik terug begonnen hem de smaak terug te pakke yihaa
ben pas een maand terug aant fietsen heb vroeger veel mountainbike gedaan voor training voor de motocross
wezemaal gelrode die kant daar reed 14jaar geleden al twee keer op een week rond ik kan nu het vroeg donker is wel ni bike in de week all
een in de weekends
ik vond me ni goe meer in men vel en zo ben ik terug begonnen hem de smaak terug te pakke yihaa