kun je daar ook deze wielen bestellen ?Toon_D wrote:Van Eyck in Aalst neemt Ecocheques aan...driesmuylle wrote:ik ben zinnens me met ecocheques nieuwe ztr olympic wielen aan te schaffen. Wie kent een goede verdeler in oost-vlaanderen, regio Gent - dendermonde - oudenaarde ? alvast bedankt
Eco cheques
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
driesmuylle
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09
Post by driesmuylle »
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo,wihameke wrote:Dat zou dan wel dik tegenvallen![]()
Lichtjes kan ik wel gebruiken maar een mooi tenuke zou ook weel zeer handig zijn...
Iemand die iets meer weet over kledij kopen met die eco dinges?
Ik zie niet in waarom je geen fietskledij zou kunnen kopen met ecocheques. Dit behoort bij de uitrusting.
Groetjes,
Joeke
Hallo,joeke wrote:wihameke wrote:Dat zou dan wel dik tegenvallen![]()
Lichtjes kan ik wel gebruiken maar een mooi tenuke zou ook weel zeer handig zijn...
Iemand die iets meer weet over kledij kopen met die eco dinges?
Ik zie niet in waarom je geen fietskledij zou kunnen kopen met ecocheques. Dit behoort bij de uitrusting.
Groetjes,
Ik krijg elk jaar eco cheques en je kan daar enkel bij mobiliteit fietsen en toebehoren alsook onderhoud van de fiets maar geen kledij. Ik heb dit voor u opgezocht:
Veel van de dagelijkse korte verplaatsingen, zoals boodschappen doen of de kinderen wegbrengen naar school, kunnen ook met de fiets gedaan worden. Wie de woonwerk verplaatsing met de fiets doet, onderhoudt tegelijkertijd zijn conditie, werkt aan zijn gezondheid en krijgt er het financieel voordeel van de fietsvergoeding (20 eurocent per km) bovenop.
Slecht weer kan vandaag de dag geen uitvlucht meer zijn om de fiets aan de kant te laten staan. Met een goretex jas, broek en schoenen fiets je droog naar je bestemming. Dit materiaal is tegenwoordig verkrijgbaar in elke buitensportwinkel. Een must voor de doorwinterde fietser, maar nog niet inruilbaar voor ecocheques.
- Deefke
- Mountainbiker
Ik heb er in september een nieuwe helm mee gekocht en vorig weekend nieuwe handschoenen en nieuwe regenbroek om naar het werk te rijden.
Dit alles in decathlon kunnen betalen met ecocheques.
Heb deze zomer met een verantwoordelijke van decathlon gesproken en alle kledij waar er b'twin op staat = fietskledij zou je moeten kunnen betalen met ecocheques. Zelfs de Garmin fietsgps kan er betaald worden met ecocheques.
Ik heb er bij mijn lbs ook al een sram x9 groep gedeeltelijk kunnen mee betalen ( had er tekort voor het volledige bedrag).
Van mij moeten ze daar nie mee stoppen zulle
Dit alles in decathlon kunnen betalen met ecocheques.
Heb deze zomer met een verantwoordelijke van decathlon gesproken en alle kledij waar er b'twin op staat = fietskledij zou je moeten kunnen betalen met ecocheques. Zelfs de Garmin fietsgps kan er betaald worden met ecocheques.
Ik heb er bij mijn lbs ook al een sram x9 groep gedeeltelijk kunnen mee betalen ( had er tekort voor het volledige bedrag).
Van mij moeten ze daar nie mee stoppen zulle