WTC DE POLDERBLOEMTRAPPERS ORGANISEREN OP MAANDAG 31 OKTOBER HUN 7DE VTT POLDERTOCHT
Op maandag 31 oktober organiseren de Polderbloemtrappers hun 7de VTT Poldertocht, een mountainbiketreffen voor wielertoeristen. Starten kan tussen 8 uur en 14 uur. De inschrijvingen gebeuren in zaal Onze Kring te Keiem. Kostprijs 2 EUR (lid Wielerbond Vlaanderen) of 3 EUR; kinderen en jongeren tot 15 jaar gratis. Er is keuze tussen 30 km en 55 km. Ongeacht de weersomstandigheden, wordt een goed berijdbaar traject verzekerd. Zin om onze ‘brakke Poldergrond’ op deze manier te leren kennen ? Nog meegeven dat er na het ‘noeste’ sportieve verzet, wordt voorzien in een gratis broodje kaas of gehakt voor iedereen.
Ma 31/10/2011 Keiem :: 7de Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wij komen normaal morgennamiddag af voor de 30km te rijden.
hoe zit het parcour in elkaar voor de afstand van de 30km.
en hoeveel km komt de eerste bevoorranding aub.
en waar loopt de 30 km het verste aub.
wij komen van valso naar keiem kan u anders al ergens in pikken in het parcour van de 30 km.
op 11 december is het onze moutenbiketocht in zarren drie afstanden 27 37 47.
allen daar heen zou ik zeggen.
hoe zit het parcour in elkaar voor de afstand van de 30km.
en hoeveel km komt de eerste bevoorranding aub.
en waar loopt de 30 km het verste aub.
wij komen van valso naar keiem kan u anders al ergens in pikken in het parcour van de 30 km.
op 11 december is het onze moutenbiketocht in zarren drie afstanden 27 37 47.
allen daar heen zou ik zeggen.
Re: TT Keiem
Nee hebben tenue's met blauw en zwart, die andere mannen zijn deze van westhoekmountainbike uit BeerstSigner wrote:Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken![]()
Is dit de club met veel rood in de tenue's![]()
waarvan er sommigen terug te vinden zijn op sommige TT's in Frankrijk?
Tot morgen
Grtzz
Pompierke
-
xtreem09
- Mountainbiker
Neen,Signer wrote:Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken![]()
Tot morgen
da zijn wij de brigandsbikers uit ingelmunster
Veel rood en geregeld naar de frankrijk
-
koppigaard
- Mountainbiker
Thx voor info,vertrek nu maar met weinig verwachtingenPompierke wrote:Nee hebben tenue's met blauw en zwart, die andere mannen zijn deze van westhoekmountainbike uit BeerstSigner wrote:Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken![]()
Tot morgen![]()
en organiseren hun tocht de eerste zondag van december, deze tocht is zeker een aanrader.
Grtzz
Pompierke