vond het een minder parcours dan anders.
het eerste deel was zeker goed, maar vooral het tweede gedeelte viel eigenlijk redelijk tegen met te veel asfalt.
we hebben er dan zelf nog maar een stukske Drongengoed aangebreid zodat de teller toch nog op 70km stond.
Za 29/10/2011 Knesselare :: Flabbaert VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Als mede-inrichter van de kapellefeesten/vtt weet ik dat het erg moeilijk geworden is een tocht uit te stippen, zeker bij ons in het drongengoed, dat eigendom is van het agentschap natuur en bos. Waar dan ook de toelating moet gevraagd worden, maanden, bijna een jaar voordien. Ik denk persoonlijk dat ze het zo ver gaan drijven zoals in Nederland daar kan je alleen maar vaste uitgestippelde routes rijden. Daar zijn we niet ver meer af, hier zullen alleen nog bloso routes kunnen gereden worden. En vind het dan ook zeer jammer als je van de route afwijktG-love wrote:vond het een minder parcours dan anders.
het eerste deel was zeker goed, maar vooral het tweede gedeelte viel eigenlijk redelijk tegen met te veel asfalt.
we hebben er dan zelf nog maar een stukske Drongengoed aangebreid zodat de teller toch nog op 70km stond.
Dit jaar was ik niet aanwezig!! Maar een dikke proficiat aan de organisatie met 1639 deelnemers ( mtb + wt)
-
startertje
- Mountainbiker
Post by startertje »
denk dat zij het maximale wat de streek hier te bieden heeft in deze tocht gestoken hebben, er zou meer bos in kunnen maar als ze de toelating niet geven daar kan je niets aan doen, sommige streken hebben daar minder last van maar het drongengoed is hoofdzakelijk eigendom van de provincie,
wat de fietsenstalling betreft, als je met een fiets van 2000 - 2500 euro rijd dan wil ik iedere zaterdag een halve euro betalen voor hem te stallen, mag zelfs een fiets zijn van 1000 euro waar je mee fiets, sommigen kopen een fiets dat "klink als een belle" maar een halve euro kan er niet af ,
wat de fietsenstalling betreft, als je met een fiets van 2000 - 2500 euro rijd dan wil ik iedere zaterdag een halve euro betalen voor hem te stallen, mag zelfs een fiets zijn van 1000 euro waar je mee fiets, sommigen kopen een fiets dat "klink als een belle" maar een halve euro kan er niet af ,
Last edited by startertje on Wed 15 Feb 2012 21:07, edited 1 time in total.
Ik vond het weer eens geslaagd zoals altijd.
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken naar mijn sfeerbeeldjes;
https://picasaweb.google.com/1052279472 ... g291020111
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Marie-Christine
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken naar mijn sfeerbeeldjes;
https://picasaweb.google.com/1052279472 ... g291020111
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Marie-Christine
hela hela, wie zegt dat ik van de route afwijk? Ik heb den toer gedaan en daarna heb ik nog door het drongengoed gereden.betonboerke wrote:Als mede-inrichter van de kapellefeesten/vtt weet ik dat het erg moeilijk geworden is een tocht uit te stippen, zeker bij ons in het drongengoed, dat eigendom is van het agentschap natuur en bos. Waar dan ook de toelating moet gevraagd worden, maanden, bijna een jaar voordien. Ik denk persoonlijk dat ze het zo ver gaan drijven zoals in Nederland daar kan je alleen maar vaste uitgestippelde routes rijden. Daar zijn we niet ver meer af, hier zullen alleen nog bloso routes kunnen gereden worden. En vind het dan ook zeer jammer als je van de route afwijktG-love wrote:vond het een minder parcours dan anders.
we hebben er dan zelf nog maar een stukske Drongengoed aangebreid zodat de teller toch nog op 70km stond.. Sorry he maatje maar het is zo !!
Dit jaar was ik niet aanwezig!! Maar een dikke proficiat aan de organisatie met 1639 deelnemers ( mtb + wt)![]()
Sinds wanneer mag dit niet meer? ik rij enkel waar je als fietser mag komen. Dus beter even informeren vooraleer verkeerde conclusies te trekken. Ik ben van de streek en ben een mtb'er die zich aan "de code" houdt.
-
startertje
- Mountainbiker
Post by startertje »
ik vond deze rit zeker beter dan vandaag in Ruislede, knesselare was top van omloop zeker met wat er hier in de streek te vinden is van openbare paden of dreven, je kan bv niet alles vergelijken met Herstberge (waar veel privé mag gebruikt worden voor één tocht),
Ik ben op zaterdag 29/10/2011 te Knesselare mijn mtb Cube/reaction gestolen aan de ingang van de sporthalle. Om 11u45 plaatste ik mijn mtb daar om mij in te schrijven,toen ik 2 minuten later buitenkwam was hij weg
.De dief
stond daar blijkbaar alles goed te bekijken want ik denk dat hij zéér goed wist wat hij deed, wachten op een mooie,dure (1650euro) goed onderhouden mtb.Als er iemand is die iets verdachts heeft gezien laat het mij aub weten.