Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik blijf morgen in mijnen achtertuin, dus ga nog ne keer naar Baardegem :bounce:

Voor maandag in Zele ga ik passen.

't amusement ginder :wink:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Voor maandag stel ik voor tegen 18h aan de start :bounce:

@Sissen: Ga jij Jan & Sven ophalen ?? Ik zal de Kristof meenemen, Ronald & Fabri komen ook tesamen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Eagle Stijn wrote:Ik blijf morgen in mijnen achtertuin, dus ga nog ne keer naar Baardegem :bounce:

Voor maandag in Zele ga ik passen.

't amusement ginder :wink:
toch nie om ne keer goe te hmhm spaaaaagen, :lol:
ok tom ik zal die 2ophalen :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Beiren wrote:
el stevo wrote:Hey,
ik ga zaterdag ook in sint amands rijden, dus als het even goed is, kom ik ook tegen de 8ten naar Erwin. (kan iemand adres even in privebericht posten aub) Mss dat ik de Beiren meepak.

Hebben jullie de filmkes van Fons uit de Roc gezien (3 stuks)? Er vallen me 2 dingen op: 1. de mistral, die wil je niet wind op kap hebben, jawadde
2. er wordt héééééél veel gestapt op de beelden. Ik kan me niet inbeelden dat dit bij jullie ook het geval is. Al geven die beelden wss niet goed weer hoe het daar in de werkelijkheid aan toe ging. dat is altijd steiler en lastiger dan op de beelden :-D

tot zondag!
Voor alle zekerheid nog eens opgezocht en het is zondag. Als jullie naar Sint-Amands rijden dan zullen jullie toch langs de dijk rijden vermoed ik (kant van dendermonde zelf). In Baasrode kan ik anders gerust aanpikken (Stevo kan gerust een ringetje geven), kwestie van nog niet te vermoeid te zijn voor de TT zelf :oops: .

Beiren
Hey Beiren ...

Alles kits ? Jammer van de valpartij,'t was een lelijke wonde, veel beterschap hé ! Da we u snel nog eens mogen terugzien en deze keer voor een hele rit hé #-o
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

flaming_jakke wrote:
Beiren wrote:
el stevo wrote:Hey,
ik ga zaterdag ook in sint amands rijden, dus als het even goed is, kom ik ook tegen de 8ten naar Erwin. (kan iemand adres even in privebericht posten aub) Mss dat ik de Beiren meepak.

Hebben jullie de filmkes van Fons uit de Roc gezien (3 stuks)? Er vallen me 2 dingen op: 1. de mistral, die wil je niet wind op kap hebben, jawadde
2. er wordt héééééél veel gestapt op de beelden. Ik kan me niet inbeelden dat dit bij jullie ook het geval is. Al geven die beelden wss niet goed weer hoe het daar in de werkelijkheid aan toe ging. dat is altijd steiler en lastiger dan op de beelden :-D

tot zondag!
Voor alle zekerheid nog eens opgezocht en het is zondag. Als jullie naar Sint-Amands rijden dan zullen jullie toch langs de dijk rijden vermoed ik (kant van dendermonde zelf). In Baasrode kan ik anders gerust aanpikken (Stevo kan gerust een ringetje geven), kwestie van nog niet te vermoeid te zijn voor de TT zelf :oops: .

Beiren
Hey Beiren ...

Alles kits ? Jammer van de valpartij,'t was een lelijke wonde, veel beterschap hé ! Da we u snel nog eens mogen terugzien en deze keer voor een hele rit hé #-o
Tgaat wel ze. Ik ben alweer 12 hechtingen rijker =D> , een mooi souveniertje 8) . Hoe was de tocht voor de rest eigenlijk, want ik had er echt wel zin en wonder boven wonder zag ik het wel zitten om te kunnen volgen tot het laatste. De benen waren super, alleen had ik er geen tandwiel mogen insteken :roll: .
Ik moet nu 2 dagen met de benen omhoog zitten (in theorie) en volgende week zal ik hoogstens een beetje rustig aan doen in mijn eentje. Misschien is het voor binnen 2 of 3 weken, maar mijn vrouw is voorzien voor 17 november, dus we zullen wel zien.

Beiren
blade
Mountainbiker

Post by blade »

het was dik in orde ze met de party :wink: he SVEN :lol: de rit was goe in orde, behalve hmhm :oops: mag er meer bos??? allee voor mij he, voor de rest hadden we geluk dat er kristof bij was met zijn verstralers :lol: hij reed liever achter ons he #-o dan was het nie gemakkelijk om vooraan te rijden, in uwe eigen schaduw rijden zeg [-o< maar het was toch plezant ze, ik hoop volgend tjaar???of op andere plekken :wink: toch mee te gaan ze :drunk:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

The "goodfellas" weer in beeld gebracht bij het maken van promofilmpje van tt eksaarde.(1min07sec)
Kan hier jammer genoeg niet aanwezig zijn aangezien ik dan wkndje naar frankrijk ben om wat champagne te nuttigen :drunk:

Hier linkje naar het filmpje:
http://www.youtube.com/user/bulchman?feature=mhee
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:The "goodfellas" weer in beeld gebracht bij het maken van promofilmpje van tt eksaarde.(1min07sec)
Kan hier jammer genoeg niet aanwezig zijn aangezien ik dan wkndje naar frankrijk ben om wat champagne te nuttigen :drunk:

Hier linkje naar het filmpje:
http://www.youtube.com/user/bulchman?feature=mhee
Hey ! Thanks voor 't filmpje ... leuk =D>

Ik kan er evenmin zijn :evil:

Mijn bikeplannen voor 't weekend bij deze even vernoemen ... wie zin heeft me te vergezellen ... let me know :drunk:

Zaterdag naar Astene/Deinze vertrek in Dendermonde 7u30

Zondag moet ik m'n ouders helpen verhuizen :cry: ... diegene die naar de XC in Steenhuffel gaan. Foto's nemen hé !!
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg maar steenhuffel dat staat hier nie op deze kalender site??? :cry: of zie ik zo slecht :oops: dat kan he??? en wie gaat er dan eigenlijk, ik zou anders naar kastel gaan ze,,,, de zondag
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

blade wrote:zeg maar steenhuffel dat staat hier nie op deze kalender site??? :cry: of zie ik zo slecht :oops: dat kan he??? en wie gaat er dan eigenlijk, ik zou anders naar kastel gaan ze,,,, de zondag
Steenhuffel staat niet onder toertochten maar onder wedstrijden :P

http://www.mountainbike.be/Kalender/Wed ... UFFEL/7662

Is wel een parcours voor "dé Power" van "dé Sisse" =D> :lol:
Post Reply