Ik zal zus Betty meebrengenBeny wrote:yep... Wilma is greatjinba ittai wrote:Misschien een luxe-probleem van teveel licht te hebbenBeny wrote: persoonlijk hou ik er niet van dat anderen fluor dragen
dat weerkaatst te fel in mijn ogen als ik achter hen rij![]()
Dees kan een oplossing zijn:of voorbijsteken
Vr 28/10/2011 Wiekevorst :: 2de Halloweentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
- Bosklapper
- Mountainbiker
Post by Bosklapper »
KMC-Bikers zullen met enkele aanwezig zijn.
Lichtjes gemonteerd, batterijen opgeladen, klaar voor "een tocht door het donker"
Lichtjes gemonteerd, batterijen opgeladen, klaar voor "een tocht door het donker"
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
ben vertrokken rond 19hr, tot aan de bevoorrading niemand voor mij zien rijden, enkel wat mannen die me inhaalden.
tocht was goed voor een avondrit, dat bosje met de matrassen was de max. Het maisveld was een dooddoener, was dat zwaar.
en het allermooiste vandaag was?........................................
die mooie dame met haar rode lederjasje aan in de bevoorrading, wat een wijf

tocht was goed voor een avondrit, dat bosje met de matrassen was de max. Het maisveld was een dooddoener, was dat zwaar.
en het allermooiste vandaag was?........................................
die mooie dame met haar rode lederjasje aan in de bevoorrading, wat een wijf
Wiekevorst staat voortaan in de top 3 bij de favorieten voor de nachtritten
Echt een mooi parcour onder de wielen gekregen, met momenten supersnel
, het stukje mais was dan weer knap lastig
, mooie stukjes single tracks in de bossen
, het matrassenbos was ook best leuk!
...prima bevoorrading
, rode lampjes aan de gevaarlijke punten
, goeie sfeer langs het parcour met ongelooflijk veel uitgeholde (en verlichte) pompoenen
,goeie bediening tijdens de aprés-bike
, bewaakte fietstalling
... kortom: een voorbeeld van een prima organisatie!!
Tot volgend jaar
Tot volgend jaar
hier van't zelfde : ik vond het nen hele toffe tocht gisteren in Wiekevorst, niks op aan te merken ! en dat maisveld was inderdaad nen dooddoener amai 't was precies of ge reed door een moeras. het bos met de matrassen en smalle gangetjes was ook wel plezant.
volgend jaar komen we zeker terug !!
we hadden gisterenavond ook de eer om StrammerMax te ontmoeten. ik vind het altijd plezant om eens iemand in't echt tegen te komen van hier op't forum.
volgend jaar komen we zeker terug !!
we hadden gisterenavond ook de eer om StrammerMax te ontmoeten. ik vind het altijd plezant om eens iemand in't echt tegen te komen van hier op't forum.