mijn innige deelneming en veel sterkte aan de familie en vrienden.
Doet een mens toch wel eens stilstaan
In memoriam - Moustache
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
GR.SL.T.2.
- veeteeteetje
- Kerstman
idd, zeer mooie hommagekenny wrote:Zelfs aan de andere zijde van de taalgrens wordt hij reeds hard gemist.
Een teken van respect van André Tignon
Was mij inderdaad ook opgevallen dat het zo stil werd over de gezapige commentaren van Moustache. Herinner mij nog levendig de start van de toertocht in Snellegem begin januari. Kreeg het al rap warm van zijn goedlachse verschijning in dat koud weer. Hij was een grote meneer die terecht op een enorme sympathie kon rekenen. Het ga je goed beste Moustache, daar aan de overkant.....
Mijn medeleven met de familie
Mask
Mijn medeleven met de familie
Mask
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
kan ik alleen maar beamenuncle sam wrote:idd, zeer mooie hommagekenny wrote:Zelfs aan de andere zijde van de taalgrens wordt hij reeds hard gemist.
Een teken van respect van André Tignon
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
Moustache, het ga je goed ...
Je was een voorbeeld voor de MTB wereld en de beleving errond. Velen hebben daar gelukkig kunnen van meegenieten. Dank voor de kritische noten en de bijdrage aan de MTB kriebels.
Sterkte aan de familie en dicht MTB- vrienden!
METALBIKER
Je was een voorbeeld voor de MTB wereld en de beleving errond. Velen hebben daar gelukkig kunnen van meegenieten. Dank voor de kritische noten en de bijdrage aan de MTB kriebels.
Sterkte aan de familie en dicht MTB- vrienden!
METALBIKER
- kommil foo
- Mountainbiker
Post by kommil foo »
Toen ik dit slecht nieuws vernam van onze voorzitter kreeg ik een rilling over me heen .
Daar zijn geen woorden voor ,ne mens die altijd lachte ons zo vroeg moeten verlaten .
Geert het ga je goed daarboven.
Veel sterkte aan de familie.
Daar zijn geen woorden voor ,ne mens die altijd lachte ons zo vroeg moeten verlaten .
Geert het ga je goed daarboven.
Veel sterkte aan de familie.
Vandaag was ik aan het pijlen voor onze toertocht van de bikedevils.
Een forumbiker was al de rit aan het volgen en stopte voor een klapke .Daarbij kwam het heengaan van Moustache ter sprake.
Ongeloof en koude rillingen gingen door mij .Moustache was ook een van de vaste klanten op onze rit en zorgde steevast voor een mooi verslag op zijn blog.Een van zijn verslagen hebben wij nog gebruikt op onze website.
Bij deze wens ik en in naam van onze club de familie en zijn naasten veel sterkte.
Een forumbiker was al de rit aan het volgen en stopte voor een klapke .Daarbij kwam het heengaan van Moustache ter sprake.
Ongeloof en koude rillingen gingen door mij .Moustache was ook een van de vaste klanten op onze rit en zorgde steevast voor een mooi verslag op zijn blog.Een van zijn verslagen hebben wij nog gebruikt op onze website.
Bij deze wens ik en in naam van onze club de familie en zijn naasten veel sterkte.