Post by PhilippeBiker »

Post by fillebiker »
Post by fillebiker »
alvast bedankt!MC Tim wrote:Ik heb de nieuwe Fast Track op mijn fiets steken.fillebiker wrote:Ik overweeg de nieuwe fast trak s-works al voorband.
Zou iemand me de breedte en hoogte kunnen geven van de 2.0 versie op 2bar? (liefst tubbeles)
Ik zal het vanavond meten als ik de tijd heb...
Ze hebben de ralph 2.1 EVO uitgebracht, al iemand ervaring mee?El Perro Diablo wrote:1.85;2.0;2.25....de totale "voetafdruk" op de grond blijft hetzelfde hebben tests uitgewezen, dus de vervorming bij smalle banden is groter, vervorming= rolweerstand.
Daarom dat schwalbe geen smalle wedstrijdbanden in 29" maakt.
Voor zover ik het goed gemeten heb: Breedte : 51 mm ; Hoogte : 50 mm.fillebiker wrote:alvast bedankt!MC Tim wrote:Ik heb de nieuwe Fast Track op mijn fiets steken.fillebiker wrote:Ik overweeg de nieuwe fast trak s-works al voorband.
Zou iemand me de breedte en hoogte kunnen geven van de 2.0 versie op 2bar? (liefst tubbeles)
Ik zal het vanavond meten als ik de tijd heb...
kan je me iets vertellen over de grip, het confort en de zijwangen?
Dat van bandendruk klopt wel, maar je moet wel rekenen dat 99% van het forum waaronder ik geen Sven Nys'en zijn heLiwoen wrote:mannen, veel belangerijker dan de grote en de hoeveelheid noppen op je band is de bandendruk waarmee je rijdt.
Ik lees hier dikwijls iemand die negatieve commentaren geeft over de grip van een band. Maar je kan dat toch niet vergelijken want je weet niet aan welke spanning.
Sven Nys rijdt zelfs op modderige ondergrond met zijn furius freds...
We hebben dat uitgetest en hij heeft gelijk, als je een lage bandendruk hebt komen die kleine dopjes van de zijkant ook in de grond en geeft dat genoeg grip.
Ik rijd zelf pas wedstrijden met een band wanneer die in het midden voldoende is afgesleten. De noppen op de zijkant en de bandenspanning zijn belangrijker.
2 kameraden hebben in houffamarathon en op het BK marathon met Stans raven gereden. twas zeer modderig en je kan hen gaan zoeken in de eerste 5 van beide wedstrijden...#bandendruk