Do 27/10/2011 Bree, Opitter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Mechelen komt met twee man en Sint-Niklaas normaal met drie vertegenwoordigers.
Ik sluit me aan bij mijne collega Supernaut.
Voor mij mijn eerste deelname, maar wat was dat allemaal ?
1000 hoogtemeters op 80 km in de Limburg - dat gaan mijn makkers hier in de buurt (Mol) niet geloven ! En wat voor een singletrack-festival
Chapeau en proficiat en dikke merci voor de initiatiefnemers !!!

Voor mij mijn eerste deelname, maar wat was dat allemaal ?
1000 hoogtemeters op 80 km in de Limburg - dat gaan mijn makkers hier in de buurt (Mol) niet geloven ! En wat voor een singletrack-festival
Chapeau en proficiat en dikke merci voor de initiatiefnemers !!!
Idd een zeer mooie tocht met een gezellige bende. waarvoor een dikke merci voor de begeleiding. Een schitterend parcour met bijna 82 km onverharde wegen een pak single tracks, veel klimwerk ongeveer 1000hms, mooie afdalingen en vooral veel bos en bos en bos. Een meer als voldoende bevoorrading, lekkere broodjes bij de tussenstop en een lekkere spaghetti bij den après en natuurlijk een zalig weertje maken deze dag meer als geslaagd.
Mij zien ze hier zeker volgend jaar weer.
Mss 1 tip gelieve bij de bevoorrading wat plastieke bekertjes te voorzien. Dan kan men zo ook een bekertje drinken zonder dat men zijn camelbag of bidon moet vullen. (maar dit is maar een futtiliteit hoor)
Mij zien ze hier zeker volgend jaar weer.
Mss 1 tip gelieve bij de bevoorrading wat plastieke bekertjes te voorzien. Dan kan men zo ook een bekertje drinken zonder dat men zijn camelbag of bidon moet vullen. (maar dit is maar een futtiliteit hoor)