Hoewel ik Geert niet echt gekend heb, zit ik hier toch met een flinke krop in mijn keel.Na al hetgene ik hierboven gelezen heb is de enige conclusie dat er nen echten mountainbiker met een groot hart heen gegaan is.
Veel sterkte aan zijn naasten en vrienden.
In memoriam - Moustache
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- black levi
- Mountainbiker
-
wattie
- Mountainbiker
Moustache was de eerste (en zo goed als enigste) mens van op het forum waar ik een gezicht op kon plakken, natuurlijk dank zij zijn moustache
.
Ik heb hem slecht één maal gezien, vorig jaar op de coga vtt, in de streek van Leerne, Beignée, ... waar hij ook graag ging biken, maar heb toen te lang getwijfeld om eens een klapke met hem te doen net voor ze naar huis vertrokken . Spijtig genoeg zal het er nu nooit meer van komen.
Misschien dat we mekaar nog eens in een volgend leven tegen komen.
Ik heb hem slecht één maal gezien, vorig jaar op de coga vtt, in de streek van Leerne, Beignée, ... waar hij ook graag ging biken, maar heb toen te lang getwijfeld om eens een klapke met hem te doen net voor ze naar huis vertrokken . Spijtig genoeg zal het er nu nooit meer van komen.
Misschien dat we mekaar nog eens in een volgend leven tegen komen.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Vaarwel Moustache.
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten, dan ben jij het wel. Bedankt voor de fijne tijden die we mogen beleven hebben met jou.
Het ga je goed waar je ook bent.
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten, dan ben jij het wel. Bedankt voor de fijne tijden die we mogen beleven hebben met jou.
Het ga je goed waar je ook bent.
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Moustache leerde ons dat terrils de ideale all weather ondergrond was en dus in ieder seizoen goed biken is op de zwarte ondergrond...
We gaan zijn grappen en grollen voorgoed moeten missen, vorige zondag ben ik nog langs wat wij de genotsberg noemen gereden, ik kon zijn stem daar nog zachtjes horen grollen, gaf een speciaal sfeer op die zonnige namiddag ... in ons hoofd zal hij blijven meerijden !
Goeie laatste rit Geert naar die onbekende bestemming
We gaan zijn grappen en grollen voorgoed moeten missen, vorige zondag ben ik nog langs wat wij de genotsberg noemen gereden, ik kon zijn stem daar nog zachtjes horen grollen, gaf een speciaal sfeer op die zonnige namiddag ... in ons hoofd zal hij blijven meerijden !
Goeie laatste rit Geert naar die onbekende bestemming