ik ga ook beginnen met de fiets naar het werk te gaan, misschien een rare periode om te beginnen maargoed,
route is ruddervoorde - ieper, zo'n 36km enkel...
Nu heb ik op mijn wielen noby nic liggen maar das natuurlijk niet echt een geschikte band om mee enkel weg te doen dus ben ik nu van plan om een set extra wielen te kopen, maar welke banden zouden jullie aanraden?
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Geax Roadster, goedkoop en goedkoendd wrote:ik ga ook beginnen met de fiets naar het werk te gaan, misschien een rare periode om te beginnen maargoed,
route is ruddervoorde - ieper, zo'n 36km enkel...
Nu heb ik op mijn wielen noby nic liggen maar das natuurlijk niet echt een geschikte band om mee enkel weg te doen dus ben ik nu van plan om een set extra wielen te kopen, maar welke banden zouden jullie aanraden?
-
JanC
- Mountainbiker
Gewoon brede banden houden, maar met minder profiel.
Smalle slicks: te hard, en uw wielomtrek verkleint nogal dus je zit snel in de grootste versnellingen te rijden.
Iets specifiek aanraden kan ik niet, ik heb sindsdien niets meer op m'n fiets gelegd zonder noppen. Je koopt nog beter een oude koersfiets met het geld dat je aan een tweede wielset zou hangen.
Zoiets misschien? http://home.planet.nl/~burge251/Specializedhighres2.JPG
Smalle slicks: te hard, en uw wielomtrek verkleint nogal dus je zit snel in de grootste versnellingen te rijden.
Iets specifiek aanraden kan ik niet, ik heb sindsdien niets meer op m'n fiets gelegd zonder noppen. Je koopt nog beter een oude koersfiets met het geld dat je aan een tweede wielset zou hangen.
Zoiets misschien? http://home.planet.nl/~burge251/Specializedhighres2.JPG
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
schwalbe marathon plus...super bandje rij er nu al zo een 3500 km mee zonder een keer plat te rijden en ze zijn nog niet versleten