Zonder ETA weet ik dat bestaat, maar met ETA. Dat is mijn vraag.Der Gertus wrote:MX Comp 2004 bestaat wel degelijk in de 85mm versie. Een kameraad van me heeft er zo één. Wat B D aanbied weet ik niet maar ik denk niet dat ze je daar beliegen.
Marzocchi MX Comp ETA 2004
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Bestaat niet : er bestaat wel de mogelijkheid om van een 105mm een 85mm-vork te maken. Dat is wat men mij een goed jaar geleden bij Rakbike (vorige invoerder) vertelde.Der Gertus wrote:Idd MX comp met ETA 85 mm bestaat zeker zweten
Ik was ook eerst van plan om voor een 85 te gaan maar ben nu blij dat ik het niet gedaan heb.
Evn verduidelijken : mijn Ti-frame vroeg om een 85mm maar ik heb er een 105 in gestoken en dat werkt heel goed. Op afdalingen en in lange bochten ben ik blij dat ik meer veerweg en rechtuit-stabiliteit heb.
Is het nodig om, in een bos of ander technisch parkoers, een nerveuzer of directer stuurgedrag te hebben, dan zet ik de ETA op. Hiermee heb ik d'office een 80 mm vork die super strak stuurt. De (veel stuggere) veerweg is in dit geval maar 3 cm maar dat is voldoende.
Ook op steile klimmetjes is die Eta super efficiënt.
als ik elka zaterdag op Qube zijn S works een MX comp ETA 2004 zie staan met effectief 85mm vanuit fabriek af dan meen ik toch wel dat deze verkrijgbaar zijn.... Ik weet natuurlijk niet of ze in de marzo fabriek ze zelf afstellen van 105 naar 85 maar ze is allesinds te koop in een 85mm versie............. ofwel heeft de kerstman ze zelf int geniep aangepast...