Edge 800, nieuwe firmware op 17/10

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
hondahornet
Mountainbiker

Edge 800, nieuwe firmware op 17/10

Post by hondahornet »

ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Bedankt om dit te melden! :-)

Edit: Hier de nieuwe functies nader bekeken
quixta
Mountainbiker

Post by quixta »

bedankt voor de tip :wink:
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

Nog iemand die na de update zijn kaarten 'kwijt' was?

Mijn situatie:
Kaarten staan op SD-kaartje in de gps.

Na de update stonden de kaarten wel nog op het SD-kaartje, maar de gps herkende ze niet meer.

Ondertussen heb ik mijn topomap opnieuw op het kaartje gezet via mapsource (duurde wel ffkes) en die herkent de gps terug.
quixta
Mountainbiker

Post by quixta »

hier geen probleem na de update , heb de kaart van Europa op sd in de 800 en alles in orde :wink:
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

als ik de update wil uitvoeren zegt ie dat er te weinig geheugen op de edge 800 beschikbaar is, als ik in de verkenner ga kijken, dan is er effectief van de 105Mb al 104Mb gebruikt... Hoe maak ik daar dan meer ruimte vrij???
quixta
Mountainbiker

Post by quixta »

na de update heb ik 78 mb in gebruik van de 105 mb

zeer waarschijnlijk heb je nog routes of een kaart in het intern geheugen staan :wink:
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

daar ben ik wel zeker van dat er nog vanalles opstaat, maar waar en hoe kan ik die kaarten dan weer wissen van t intern geheugen?
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

quixta wrote:hier geen probleem na de update , heb de kaart van Europa op sd in de 800 en alles in orde :wink:
Ik heb wel een probleem na de update.
Ik krijg een extra "gegevensveld", dat niet volledig is, met kleine letters (snelheid en gemiddelde) en slechts een half scherm inneemt... en ik krijg het niet weg, ook niet als ik slechts één pagina met gegevensvelden installeer... toch blijft dit extra scherm bestaan...
help.
quixta
Mountainbiker

Post by quixta »

ianaprilia je zal toch in het intern geheugen van de edge ergens wat moeten wissen die je ingeladen hebt maar van op afstand durf ik niet te zeggen wat :wink:

opeensbe ik heb dat half scherm ook nml als laatste , mijn edge staat ingesteld op 8 verschillende schermen , als eerste de kaart , dan de hoogte meter en hoogte stijging , dan 5 verschillende met allerlei info cadans hartslag enz en als laatste dat half scherm met snelheid , afstand en gemiddelde , deze van mij staat ingesteld op manueel dus niet op automatisch langzaam of snel want daar kom je gek van + als je op korte afstanden veel moet afslaan links of rechts rij je hopelijk fout je bent nml elke keer 50 meter te ver tegen dat je melding krijgt daarom gebruik ik de pijltjes om te wisselen van scherm

kom net terug en alles werkt perfekt na de update :-D

voor mij als senior 60 plusser is het ook efkes de handleiding gebruiken maar het lukt vrij goed

mvg
Post Reply