jongens, dit is een forum!!! dit dient om uw mening te etalleren.
gegronde kritiek moet.
Als de organisatie verschillende bossen belooft in de start-post dan moet je ze ook nakomen!
als er dan kritiek komt op het parcours, dan moet je dit maar kunnen verdragen.
Ik heb het dan ook nog niet over de bevoorrading...
Za 22/10/2011 Oostkamp :: Beverhoutsveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
de LIDL ligt dan ook op 1 kilometer van de tweede bevoorradingbosvelo wrote:Misschien ligt het aan mij maar ik ben helemaal niet tevreden over bepaalde punten van de organisatie :
Om kwart voor 2 vertrokken voor de grote tocht, bij aankomst aan de eerste bevoorrading om 14 u 30 was er enkel en alleen water, niets te bikken. Om halfvier aan de 2é bevoorrading idem dito. De mensen van de organisatie stonden er met "rode kaken" bij, waarvoor alle respect.
Maar de druppel die de emmer deed overlopen was toch het feit dat de boterham bij aankomst om 16u30 er ook niet meer was. Daar werden we van de ene naar de andere persoon gestuurd met als resultaat dat Dhr Van Leeuwe ons boos zij dat we maar vroeger moesten starten en dat ze op dit uur toch niets meer kunnen bijhalen...( hij zei er letterlijk bij dat het hem niets kon schelen ofdat we blij of boos waren).
We zijn niet doodgegaan van de honger en er zijn zeker veel ergere dingen in ons landje dan dit maar ik vind toch dat ze wat meer respect mogen betonen voor de (namiddag)rijders, trouwens ik heb als aangeslotene bij de VWB 4 euro betaald want ik heb correct betaald voor de grote tocht. (ik kon weliswaar mijn kaart niet tonen doordat ze zoek is).
mtb
Ik ben om 13u45 vertrokken, en ik zag dat er nog veel moesten of gingen vertrekken, tot grote spijt kwam ik aan een eerste lege bevoorrading!
Dat is idd wel jammer, maar normaal zou je er moeten kunnen op inspelen qua organisatie om te kunnen bijvullen!
Maar ik eet ook altijd thuis voor ik vertrek met de mtb, blijkbaar zijn der dus mensen die thuis geen eten krijgen of zelf niet koken!!!
Je betaalt geld en je verwacht wel iets terug qua eten, maar het is niet omdat je ne keer honger hebt geleden dat je doodgaat é! Dat geld geef je ook aan de mensen die zoiets organiseren! Gelukkig zijn der nog mensen die toertochten organiseren, anders mocht de helft hier op dat forum al hun bike aan de haak hangen...
Bij de 2e bevoorrading was die ook leeg, maar de mensen van de organisatie deden daar moeite om naar de winkel te gaan en telkens bij te vullen, ik heb met een heleboel andere mensen daar e paar minuten gewacht, en bananen en koekjes gegeten!!
Ik had trouwens koekjes mee maar had ze al opgegeten, want ik had het behoorlijk lastig (fysiek dan).
Het parcours was mooi, maar kdenk als het idd geregend ging hebben dat het supper lastig ging zijn!!
Dus toch merci aan de organisatie om een mooie toertocht te organiseren!
hopelijk volgende jaar toch mss 1 koekje om te eten
, maar geen nood ik eet altijd op voorhand als ik thuis vertrek,
de meesten zouden dit toch ook moeten doen denk ik zo!
Dat is idd wel jammer, maar normaal zou je er moeten kunnen op inspelen qua organisatie om te kunnen bijvullen!
Maar ik eet ook altijd thuis voor ik vertrek met de mtb, blijkbaar zijn der dus mensen die thuis geen eten krijgen of zelf niet koken!!!
Je betaalt geld en je verwacht wel iets terug qua eten, maar het is niet omdat je ne keer honger hebt geleden dat je doodgaat é! Dat geld geef je ook aan de mensen die zoiets organiseren! Gelukkig zijn der nog mensen die toertochten organiseren, anders mocht de helft hier op dat forum al hun bike aan de haak hangen...
Bij de 2e bevoorrading was die ook leeg, maar de mensen van de organisatie deden daar moeite om naar de winkel te gaan en telkens bij te vullen, ik heb met een heleboel andere mensen daar e paar minuten gewacht, en bananen en koekjes gegeten!!
Ik had trouwens koekjes mee maar had ze al opgegeten, want ik had het behoorlijk lastig (fysiek dan).
Het parcours was mooi, maar kdenk als het idd geregend ging hebben dat het supper lastig ging zijn!!
Dus toch merci aan de organisatie om een mooie toertocht te organiseren!
hopelijk volgende jaar toch mss 1 koekje om te eten
de meesten zouden dit toch ook moeten doen denk ik zo!
- ivan58
- Mountainbiker
VTT Oostkamp
De rit was goed afgepijld, het was zeker geen moeilijk parkoers, en vooral mooi weer! Aldus was het genieten geblazen van de omgeving. Tot zover het positieve. Zoals hier reeds dikwijls aangehaald, was ook voor ons(gestart omstreeks 0900 Hr) de bevoorrading op beide plaatsen echt zeer pover te noemen, zeker als we dit vergelijken met andere VTT organisaties!!! De kas kan er enkel maar wel bij varen...In elk geval, 't was jaren geleden dat ik deze tocht nog gedaan had, en het zal opnieuw jaren duren vooraleer ik deze rit nog eens zal doen, er zijn alternatieven genoeg hé.