In memoriam - Moustache

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
flip de flipper
Mountainbiker

Moustache.

Post by flip de flipper »

Sterkte voor de familie.Moustache, we zullen je missen,R.I.P. beste vriend!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Beste Geert,

We zullen je enorm missen.

Jij hebt me, net zoals vele andere bikers, in de forumbende geloodsd. We ontmoetten elkaar in de kleedkamer bij één of andere rit. We maakten snel contact met wat humor en je heette me meer dan welkom om met de bende mee te rijden. 
Na al die jaren met jou te mogen biken heb ik het volgende geleerd: jij beschikte over een combinatie van gaven die weinigen onder ons hebben meegekregen ... 

TENTAKELS STEEDS UITGEKLAPT
Met je fijne neus voor mooie en voor velen nog onbekende ritjes in Frankrijk, heb je van menig West-Vlaamse bikers echte Frankrijk liefhebbers gemaakt (zowat heel de forumbende). We hebben menig mooie zondagen te danken aan je fijne neus voor mooie ritjes.    

ONVERMOEIBARE SFEERMAKER EN FIJN GEVOEL VOOR HUMOR
Bij jou in de buurt was er altijd ambiance, humor en een sprankelende sfeer. Mensen waren graag in jouw buurt. Dat hebben we verschillende keren mogen meemaken tijdens de mooie ritjes in La Douce. In jouw buurt werd er dikwijls gelachen en plezier gemaakt. Je hebt ons geleerd dat geluk niet ver te zoeken is.  

KARAKTERMENS
Je overtreft jezelf en anderen door een stevige dosis doorzettingsvermogen en koppigheid. Op de bike heeft niemand je ooit klein gekregen. 

Merci Prez, Merci Moustache, Merci Geert voor de mooie tijd dat we samen met jou mochten beleven.

We lopen jou beslist nog tegen het lijf ("of tegen de geest") in een andere wereld hier boven...

Werner

Image

Image
Last edited by Falco Peregrinus on Sun 23 Oct 2011 20:50, edited 3 times in total.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Pff, ik zag de titel van dit topic en mijn eerste gedacht was "ah, moustache heeft zijn moustache afgedaan ofzo". #-o En dan krijg je dit te lezen...

Heb hem niet persoonlijk gekend, maar zag hier wel regelmatig berichtjes van hem passeren en daardoor is ook hier wel de goesting ontstaan om in de toekomst eens in Noord-Frankrijk te gaan rijden (wat ik tevoren eigenlijk nooit als een optie zag).

Spijtig te moeten lezen dat iemand die - dat blijkt wel uit dit topic - zoveel mensen heeft geïnspireerd, die sfeer kon scheppen en mensen bij elkaar brengen, er niet meer is. Ik weet niet wat voor ziekte het was en het doet er eigenlijk ook niet toe, maar 't is toch slikken als je ziet hoe jong hij nog was. Even oud als mijn vader, ik moet er niet aan denken...

Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en de forumbende!
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

toen ik zaterdagnamiddag thuis kwam geloofde ik mijn ogen niet toen op facebook bericht te lezen kreeg van geert. ik wist wel dat hij ziek was maar dat zo vlug ging gaan had niet verwacht hoopte nog altijd dat weer ging goed komen met geert .we gaan je missen de zondagmorgen in la douche.
het gaat je goed daar boven op je terril en weet wel dat je de zondagmorgen ga zitten kijken naar onze zotte stoten die je ons zelf geleerd hebt.

voor de mensen die nog afscheid willen nemen van geert hij ligt in funarium snoeck in izegem
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Bedankt geert voor de vele prachtige ritten die je ons hebt leren kennen in frankrijk . La douce zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou , maar in ons hart blijf je altijd meefietsen.

innige deelneming aan de familie van geert
ezechiel
Mountainbiker

Post by ezechiel »

RIP Geert, ik heb je niet goed gekend, hoogstens een paar keer tegen gekomen op een TT, maar je bijdrages hier op het forum waren legendarisch.

We zullen je missen, veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

wat een pijnlijk verlies, innige deelneming en veel sterkte toegewenst aan familie & vrienden
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Geert, we voelen je bij iedere rit nog bij ons.
Bedankt, Prez, voor de mooie tijd die we samen mochten biken.

----------------------------

Er is een rouwregister geopend op www.deforumbikers.be
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ken deze man ook niet persoonlijk maar kende hem hier wel van de topics die hij hier meestal startte over fietstochten in zijn steek. Zag er mij een gedreven man uit, uit juiste hout gesneden zullen we zeggen, die tevens met hart en ziel voor zijn vrienden en sport opkwam. Respect!
Mijn oprechte deelneming aan al zijn clubmakers, forumvrienden en familie.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

amai effe veschieten

Moustache had nog een Bleke Affligem tegoed van mij.
2 jaar geleden heeft hij mij geholpen op de Pyramidal/fr. met een co2 bommetje om m'n band te herstellen.
Vanuit Straf In Bergaf in Opwijk mochtten we toen de groep van moustache vervoegen, (wij hadden onze tent niet mee)

Het was toen een leuke boel.

sterkte aan iedereen die hem nu al mist.

Streets
Post Reply