Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Fons Moors wrote:Ontving een bericht van Kenneth (de baas van moutainbike.be) dat er ongeveer zo uit zag.

Ben pas laat gewezen op een probleem met jouw topic.
Te weinig tijd helaas, ben constant met andere zaken bezig voor Mountainbike.be
Kan je me eens vertellen wat precies het probleem is/was.
In theorie is het idd zo dat een link naar foto's over toertocht X in de topic over TT X moet staan. Jouw topic is jaren geleden echter een eigen leven beginnen leiden. Die nu op slot doen is dus geen optie meer. Dan hadden 'we' jou dit jaren geleden maar al duidelijk moeten maken.
Ondertussen is jouw topic terug open en hopen we je opnieuw te mogen verwelkomen.

Sportieve groeten,

Kenneth
Mountainbike.be - The Belgian BikeGate
----------------------------------------------------------------------------------
Ja, wat ga ik daar op zeggen. Kan best begrijpen dat er "regels" moeten gerespecteerd worden. Kenneth zegt de dingen echter zoals ze zijn. Ben er ook zeker van dat hij maar al te goed beseft wat ik doe voor het mtb wereldje. Maar wat hij allemaal doed is minstens nog 10 keer meer. Is mooi van hem. We waren dit jaar nog samen op de persvoorstelling van het Merida team in Mallorca.
En ja je hebt te ijverige politie mensen en ook belasting controleurs en ook te ijverige moderators. Die laatste wist blijkbaar niet waar hij mee bezig was of was niet goed op de hoogte van wat ik al jaren deed.
Maar me zo maar pardoes uit het forum topic smijten zonder me ook maar één opmerking vooraf te geven, dat is niet goed te praten.

En vooral tof om te zien hoeveel mtb vrienden aan mijn kant staan. Bedankt.

Mijn topic zal zijn eigen leven verder zetten.

Gisteren fietste en filmde ik de Nocturne D'Halloween TT mtb/Rando vtt te Seraing
TOP =D>
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Mooi zo Fons, doe zo verder!
Ik ben een grote fan van je filmpjes...
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

endorfin wrote:
Fons Moors wrote:Ontving een bericht van Kenneth (de baas van moutainbike.be) dat er ongeveer zo uit zag.

Ben pas laat gewezen op een probleem met jouw topic.
Te weinig tijd helaas, ben constant met andere zaken bezig voor Mountainbike.be
Kan je me eens vertellen wat precies het probleem is/was.
In theorie is het idd zo dat een link naar foto's over toertocht X in de topic over TT X moet staan. Jouw topic is jaren geleden echter een eigen leven beginnen leiden. Die nu op slot doen is dus geen optie meer. Dan hadden 'we' jou dit jaren geleden maar al duidelijk moeten maken.
Ondertussen is jouw topic terug open en hopen we je opnieuw te mogen verwelkomen.

Sportieve groeten,

Kenneth
Mountainbike.be - The Belgian BikeGate
----------------------------------------------------------------------------------
Ja, wat ga ik daar op zeggen. Kan best begrijpen dat er "regels" moeten gerespecteerd worden. Kenneth zegt de dingen echter zoals ze zijn. Ben er ook zeker van dat hij maar al te goed beseft wat ik doe voor het mtb wereldje. Maar wat hij allemaal doed is minstens nog 10 keer meer. Is mooi van hem. We waren dit jaar nog samen op de persvoorstelling van het Merida team in Mallorca.
En ja je hebt te ijverige politie mensen en ook belasting controleurs en ook te ijverige moderators. Die laatste wist blijkbaar niet waar hij mee bezig was of was niet goed op de hoogte van wat ik al jaren deed.
Maar me zo maar pardoes uit het forum topic smijten zonder me ook maar één opmerking vooraf te geven, dat is niet goed te praten.

En vooral tof om te zien hoeveel mtb vrienden aan mijn kant staan. Bedankt.

Mijn topic zal zijn eigen leven verder zetten.

Gisteren fietste en filmde ik de Nocturne D'Halloween TT mtb/Rando vtt te Seraing
TOP =D>
mooi mooi =D>
Simpson
Mountainbiker

Welcome back

Post by Simpson »

Fons welkom weer , de volgende keer moeten we toch eens een babbeltje slaan .

Ik was de chauffeur van de bezemwagen te Stavelot tijdens het WK en kwam je geregeld tegen tijdens de Roc . Eén van de vijf met 't al gekende "dopers suck"-shirt

En film er maar op los
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Re: Welcome back

Post by Fons Moors »

Simpson wrote:Fons welkom weer , de volgende keer moeten we toch eens een babbeltje slaan .

Ik was de chauffeur van de bezemwagen te Stavelot tijdens het WK en kwam je geregeld tegen tijdens de Roc . Eén van de vijf met 't al gekende "dopers suck"-shirt

En film er maar op los
Zodra ik tijd heb begin ik aan de filmkes van de Roc.
Heb heel wat beelden opgenomen op die dagen. Reed zelf de Roc Pro met camera op het stuur. Geweldige start beelden..
Fons Moors
Mountainbiker

Post by Fons Moors »

2011 Roc d'Azur - Roc Pro - Part 1

De Roc Pro is het zelfde parkour als de Roc Masters.
Maar in de Pro starten ook de "pers" mensen..
rudi g
Mountainbiker

Post by rudi g »

Sjiek filmke Fons. Doe zo verder.

Hoeveel volk komt daar op af ?

Zelf een drijvende brug.

Grtz Rudi
Fons Moors
Mountainbiker

Post by Fons Moors »

rudi g wrote:Sjiek filmke Fons. Doe zo verder.

Hoeveel volk komt daar op af ?

Zelf een drijvende brug.

Grtz Rudi
Heel veel volk. Denk tussen de 10 en 20 duizend. Bijna een week lang dagelijks meerdere wedstrijden. Maar men kan ook als tt fietsen. Mooi om eens mee te maken. Wel wat voorzichtigheid inlassen want het is een parkour dat je zo veel niet tegenkomt. De beklimmingen en vooral de afdalingen zijn in het echt nog een heel stuk uitdagender dan dat de filmbeelden laten zien...
Film deel 2/3 van de Roc Pro wedstrijd op:
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Ik kijk al uit naar deel 3! :bounce:
Fons Moors
Mountainbiker

Post by Fons Moors »

ThaDoc wrote:Ik kijk al uit naar deel 3! :bounce:
Deel 3

Derde deel van de Roc Pro race. Onderweg kwam ik heel wat renners tegen die in een vroegere wedstrijd waren vertrokken. In de film lijkt het alsof ik vlieg maar dat is niet zo. Het waren de renners die ik voorbij stak die het wat langzamer deden..
Post Reply