Zo 23/10/2011 Harelbeke :: 1ste MTBYou-Guadal classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

#-o #-o #-o Wie haald er nu in zulk weer zijn MTB uit veur 35km ??????
Messchien overwegen veur den volgende keer nen groteren tour te rijden , dan ga je uw goestinge wel gehad hebben =D> =D> =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ja, nu ik even lees, wa was da man! zoveel platte banden! heb er serieus wat gezien(gelukkig zelf gespaard gebleven) en dan zijn er nog mensen die klagen over de velden etc etc.. voor 4 euro hebbben (ik toch) een serieus mooi en lastig parcours voorgeschoteld gekregen met héél veel offroad!
echt dikke proficiat voor de eerste keer!
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

wilfried wrote:heb de 35km gedaan trok op niets
kom zeker niet terug
Is dat echt nodig ???Probeer dan op z'n minst opbouwende kritiek te geven met wat er eventueel kon verbeteren aan uw routte/rit.
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Het doel was de 50 km met de crosser afhaspelen maar mijn copain had een mindere dag vandaag, het dan maar op de (net niet) 35 km gehouden. Jammer van het gemiste stuk Bellgembos maar aangezien ik uit de streek ben kom ik daar nog wel eens met een of andere VTT. Die inschrijving en zakjes-afhaal-regeling was inderdaad een ramp, dat zaaltje kon de grote meute niet aan, simpel. De organisatoren hebben wel hun best gedaan om zoveel mogelijk off-road op te zoeken. Ok, maisvelden zijn niet altijd even fun maar als er ganse tijd op de weg moet worden gereden zal 't ook iets zijn... Enkel die laatste passage op de autoberm was miserabel: die afvoergootjes in beton zorgen overal voor stootlekken, die foto's een pagina terug zeggen genoeg. Ik ontsnapte er ook niet aan. Soit, 't weer zat mee en we zaten op de fiets, nie klagen :)
little giant
Mountainbiker

Post by little giant »

de 1ste x dat ik daar aan die kanten ben gekomen en heb me fantaformimegatastisch geamuseerd.

iedereen heeft problemen met die maïsvelden, ik keur het ook niet goed dat er zoveel waren maar als je inde provincie Antwerpen komt rijden zul dat wel meer onder de wielen maïsvelden pattatteplekken enz. hier doe je dat wekelijks en niemand dat daar over klaagt. zijn dan wel vlakke velden

=D> wel tof op nen zondagochtend zoveel knap en jong vrouwelijk schoon te zien

de toer vond ik niets op aan te merken, elke week zo een rit en mtb toertochten worden door een roze bril aanschout :lol:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Zelf was ik niet aanwezig. Maar het feit dat er nog nieuwe organisaties bijkomen vind ik al lovenswaardig.
Proficiat hiervoor !
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

los van het accident met nen auto (boerebaan, in een bocht met op hoek boom/kapel ter hoogte van spiere, biker enkele meters voor mij riep niks), gevolg ervan nen leegloper op tubeless voorwiel, en band van de velg in bellegembos, vond ik het een verrassend geslaagde omloop.

maar mocht het geen droog weer geweest zijn laatste dagen, dan gingen de maisvelden bij mijn weten toch niet zo vlot berijdbaar geweest zijn.

tot volgend jaar
pieterman
Mountainbiker

Post by pieterman »

Maurice22 wrote:Zeker een aanrader om volgend jaar terug te komen en hopen dat de wachtrijen dan mee vallen :-D
Hier en daar wel eens verkeerd gereden maarja kgeef toe dak ik soms niet echt naar de pijlkes zoek....
Laatste stuk bos was echt subbliem...echt schittert stukje bos voor deze streek =D>
Maisvelden zijn wat minder, gelukkig gespaard gebleven van lekke banden maar toch veel mensen zien vloeken....
Al bij al een toffe rit gehad en dit door de stubru biker uit Veurne...Thx!

het was indd een leuke rit voor mij eens in een andere streek . en dat ik met u samen kon rijden aan een toch leuk tempo merci.
pieterman
Mountainbiker

Post by pieterman »

Flashy wrote:
wilfried wrote:heb de 35km gedaan trok op niets
kom zeker niet terug
Is dat echt nodig ???Probeer dan op z'n minst opbouwende kritiek te geven met wat er eventueel kon verbeteren aan uw routte/rit.

DAT IS DAN AL EEN MINDER IN DE REKE VOLGEND JAAR WAT EEN KRIEPER
dempsy
Mountainbiker

Post by dempsy »

idd mooie toertocht van de 55 had 62 op de teller =D>
de inschrijving was chaotisch 40 min aanschuiven !!! man man nog nooit meegemaakt we konden geen bandjes meer krijgen enz. dus achterna kon je achter alles fluiten :( mja swat heb me geamuseerd mooie tt !!
en btw mess voor de organisatie 1 bevoorading was er bijna niks meer en 2 was ietsje beter
mess nog dit in het begin had je de whoops zandstrook en mijn bror nam na de zandstrook het heuveltje waarachter trappen lagen #-o mess volgend jaar dit afzetten gelukkig is hij op de wielen beneden gekomen!! nog iemand ervaring met die trapjes (veraasing)
Post Reply