geen probleem, indien er nog vragen zijn, laat maar wetenjacques-de-mtb'er wrote:oke bedankt
Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik hoop het voor u, anders geld terugStalseMoosDabber wrote:De verwachtingen voor 11 november zijn zachte temperaturen met open hemel en zonneschijnVos in de bossen wrote:1° bevoorrading aan de Plakkenbergstraat zeker..... ' t is bij mijn schoon-dochter haar ouders![]()
Ikke zal daar zijn, aan de start hé, en daarna, in de Plakkenbergstraat aan de kachel .... met een glasje rooie wien![]()
Hopelijk dat dit jaar geen storm komt opdagen
- Jakke
- Mountainbiker
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Morgen nogs wa gaan verkennen int koersels kapelleke, en de kleine tris onveilig maken.
Zie nu pas dat de langste afstand slechts 80km is.... jammer.Jakke wrote:Als je thuis vertrekt met den velo dan haal je zelfs de 100km denk ik.kawa wrote:Dit jaar hier nog eens aanzetten voor de langste afstand.... is alweer ff geleden dat ik die rit deed.
Van thuis vertrekken kan ik ook, komt de tocht nog langs Koersel Kapel? Dan pik ik daar aan... en ik beloof dat ik inschrijving betaal als ik aan de start passeer. Ben vrij zeker dat hier wel een bewaakte fietsenstalling zal zijn.
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
een 60 tal kmIzirajder wrote:Na hoeveel km komen de terrils op de 80 ?
Over de zwaarte van de langste afstand zal niet te klagen zijn, niet voor watjes...