Za 22/10/2011 Oostkamp :: Beverhoutsveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Ik woon in deze streek. Ik heb hem ook gereden. Er zit meer in maar ook niet gigantisch veel meer, van de bossen is er inderdaad nergens iets mee gedaan, altijd dezelfde simpele dreven en niks van creativiteit om er iets leuk van te maken. In Beernem zitten we aan de miseriebocht, je kan daar een paar leuke dropjes nemen en enkele moeilijke klimmekes maar ze rijden er dan net voor, weg richting het station? :s

De bevoorrading was triestig, een droge wafel meer was er niet meer.
Al een sjans dat ik me niet ingeschreven heb (das durven é).

Tja.
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Putkop wrote:
#-o dit meen je niet
je bent al even droog als de wafels. Proficiat met jezelf! =D>
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Als je mocht weten wat een tijd en moeite het kost om zoiets te organiseren .Mocht je weten hoe moeilijk het is in te schatten hoeveel volk er gaat komen,hoeveel je daarvoor moet voorzien etc... dan zou je zo'n praat als dit hieronder zeker niet posten.
Putkop wrote:

Tja.
Maar als je dan zijn profiel bekijkt zie je al dat het een grote leugen is en die putkop ,ja die zal er niet vanzelf gekomen zijn.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Ikzelf vind die lange dreven ook aan de saaie kant(heb het ook liever technisch),maar dat maakt deze tocht toch wat uniek ook hé!We zouden elke week moeten dezelfde stroken en bossen aansnijden dan zou het ook saai beginnen worden é...Alvast een dikke proficiat aan de organisatie voor het vele werk en de hoge offroadpercentage! =D>
En aan putkop, je zou moeten beschaamd zijn [-X ...niet de bevoorrading maar jij was triestig!!! Wij zijn om 13u vertrokken en hadden banaan,peperkoek,wafels en drank en aan de aankomst een boterham!Wat wil je nog meer voor amper 3€!
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Putkop wrote:Ik woon in deze streek. Ik heb hem ook gereden. Er zit meer in maar ook niet gigantisch veel meer, van de bossen is er inderdaad nergens iets mee gedaan, altijd dezelfde simpele dreven en niks van creativiteit om er iets leuk van te maken. In Beernem zitten we aan de miseriebocht, je kan daar een paar leuke dropjes nemen en enkele moeilijke klimmekes maar ze rijden er dan net voor, weg richting het station? :s

Tja.
#-o #-o misschien zelf eens de handen uit de mouwen steken om mee te helpen om een toertocht te organiseren . Ik hoop voor jou dat je nog jong bent want het verstand komt met de jaren en dan is er nog hoop . Indien je al meer dan 20 bent heb ik compassie met jou .
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

deze staat genoteerd! ..... om niet meer te rijden :roll:

wat een saaie tocht! als je de beloftes maakt zoals in de eerste post dan moet je ze ook waarmaken ook:

het "Beverhoutsveld" en de bossen bezuiden Brugge. Met als toemaatje de eenmalige doorgang door 5 domeinbossen: Gruuthuyse, De Celle, Erkegem, Driekoningen, Lippensgoed-Bulskamp.

heb nie veel bos gezien. Ja op de baan gepasseerd of op een grind padje...
Als ik andere tochten uit de streek vergelijk dan bakken die andere organisaties er toch wat meer van.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Putkop...kheb je nog nooit weten te betalen voor een TT :drunk:
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Corleone wrote:Putkop...kheb je nog nooit weten te betalen voor een TT :drunk:
meestal wel hoor C! kben geen eikel pur sang. Hoe gaat het nu 29'er style?
bosvelo
Mountainbiker

Post by bosvelo »

Misschien ligt het aan mij maar ik ben helemaal niet tevreden over bepaalde punten van de organisatie :
Om kwart voor 2 vertrokken voor de grote tocht, bij aankomst aan de eerste bevoorrading om 14 u 30 was er enkel en alleen water, niets te bikken. Om halfvier aan de 2é bevoorrading idem dito. De mensen van de organisatie stonden er met "rode kaken" bij, waarvoor alle respect.
Maar de druppel die de emmer deed overlopen was toch het feit dat de boterham bij aankomst om 16u30 er ook niet meer was. Daar werden we van de ene naar de andere persoon gestuurd met als resultaat dat Dhr Van Leeuwe ons boos zij dat we maar vroeger moesten starten en dat ze op dit uur toch niets meer kunnen bijhalen...( hij zei er letterlijk bij dat het hem niets kon schelen ofdat we blij of boos waren).
We zijn niet doodgegaan van de honger en er zijn zeker veel ergere dingen in ons landje dan dit maar ik vind toch dat ze wat meer respect mogen betonen voor de (namiddag)rijders, trouwens ik heb als aangeslotene bij de VWB 4 euro betaald want ik heb correct betaald voor de grote tocht. (ik kon weliswaar mijn kaart niet tonen doordat ze zoek is). [-X
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

@putkop j/k

Rijden we volgend jaar toch allemaal lekker gratis ter compensatie...

Alvast bedankt!
Post Reply