Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Fons Moors wrote:
zwolle wrote:weet er iemand waarom dat de fons zo boos is???

ik was een fan :wink: :wink: en ga z'n filmpjes wel missen
Hier de uitleg.
Einde 2005 starte ik het topic op het forum:Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Na meer dan 226.000 keer bekeken stond er onlangs het volgende:
Edit door moderator
Gelieve vanaf nu nog enkel fimpjes en degelijke te posten in het topic dat erover bestaat
Deze topic's staan onder toertochten
Nu zit iedereen hier wat zijn "filmkunstjes" bij elkaar te gooien en dat is nooit de bedoeling geweest van dit topic
Dus vanaf nu enkel nog fimpjes in het topic van de betreffende toertocht in het gedeelte toertochten
Nu is men meer bezig met crossposting dan wat anders
Het topic is afgesloten nu.

Op dat topic zette ik ook al jaaaaren filmbeelden van wedstrijden
en mtb gebeurtenissen waar dat geen topic van was. Gedaan dus vanaf nu.
Mijn vraag: Als ik naast dit topic de link ook in het betreffende topic van de toertocht zet, is dat dan crossposten?
Als ik twee drinkbushouders op mijn mtb heb staan dan neem ik ook twee drinkbussen mee. De ganse bak bier laat ik wel thuis.

Denk dat men dit bericht wel zal...
Groot gelijk Fons!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

KUBA wrote:die modderators zijn gelijk de flikken , als ze zich vervelen beginnen ze mensen te ambeteren (zo goed als altijd dus)

denk dat dit bericht ook wel zal ....... :lol: :lol: :lol:
Had ook al de indruk dat de mods hier weer iets te enthousiast aan 't sluiten/verwijderen waren...
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Belachelijk! Gewoon verder doen Fons! Met zoveel aanhangers kunnen ze niet anders dan dit topic open houden! Keep up the good work! =D>
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

ThaDoc wrote:Belachelijk! Gewoon verder doen Fons! Met zoveel aanhangers kunnen ze niet anders dan dit topic open houden! Keep up the good work! =D>
en anders doen we ne witte mars , allez ne groenen dan om bij de fons zijne kader te passen. :lol:
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

Hopelijk geeft dit een hart onder de riem...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Fons, uw filmkes zijn meer dan welkom, topic is open en zal ook open blijven ! Ze zijn een meerwaarde voor het Forum dus aub posten die handel :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Dit is ook één van mijn vaste topics die ik volg. Anders gaan kijken in iedere topic of er al dan niet filmkes staan, is nie te doen!
Fons, blijven posten die handel! [-o<
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

endorfin wrote:Fons, uw filmkes zijn meer dan welkom, topic is open en zal ook open blijven ! Ze zijn een meerwaarde voor het Forum dus aub posten die handel :wink:
Het gezond verstand heeft gelukkig de bovenhand gehaald =D>
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

Fons Moors wrote:
zwolle wrote:weet er iemand waarom dat de fons zo boos is???

ik was een fan :wink: :wink: en ga z'n filmpjes wel missen
Hier de uitleg.
Einde 2005 starte ik het topic op het forum:Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Na meer dan 226.000 keer bekeken stond er onlangs het volgende:
Edit door moderator
Gelieve vanaf nu nog enkel fimpjes en degelijke te posten in het topic dat erover bestaat
Deze topic's staan onder toertochten
Nu zit iedereen hier wat zijn "filmkunstjes" bij elkaar te gooien en dat is nooit de bedoeling geweest van dit topic
Dus vanaf nu enkel nog fimpjes in het topic van de betreffende toertocht in het gedeelte toertochten
Nu is men meer bezig met crossposting dan wat anders
Het topic is afgesloten nu.

Op dat topic zette ik ook al jaaaaren filmbeelden van wedstrijden
en mtb gebeurtenissen waar dat geen topic van was. Gedaan dus vanaf nu.
Mijn vraag: Als ik naast dit topic de link ook in het betreffende topic van de toertocht zet, is dat dan crossposten?
Als ik twee drinkbushouders op mijn mtb heb staan dan neem ik ook twee drinkbussen mee. De ganse bak bier laat ik wel thuis.

Denk dat men dit bericht wel zal...
shit man,dit forum is toch de bedoeling om verhalen en tips te delen met mede mtb'ers? blijven gaan fons... =D> =D>
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Ontving een bericht van Kenneth (de baas van moutainbike.be) dat er ongeveer zo uit zag.

Ben pas laat gewezen op een probleem met jouw topic.
Te weinig tijd helaas, ben constant met andere zaken bezig voor Mountainbike.be
Kan je me eens vertellen wat precies het probleem is/was.
In theorie is het idd zo dat een link naar foto's over toertocht X in de topic over TT X moet staan. Jouw topic is jaren geleden echter een eigen leven beginnen leiden. Die nu op slot doen is dus geen optie meer. Dan hadden 'we' jou dit jaren geleden maar al duidelijk moeten maken.
Ondertussen is jouw topic terug open en hopen we je opnieuw te mogen verwelkomen.

Sportieve groeten,

Kenneth
Mountainbike.be - The Belgian BikeGate
----------------------------------------------------------------------------------
Ja, wat ga ik daar op zeggen. Kan best begrijpen dat er "regels" moeten gerespecteerd worden. Kenneth zegt de dingen echter zoals ze zijn. Ben er ook zeker van dat hij maar al te goed beseft wat ik doe voor het mtb wereldje. Maar wat hij allemaal doed is minstens nog 10 keer meer. Is mooi van hem. We waren dit jaar nog samen op de persvoorstelling van het Merida team in Mallorca.
En ja je hebt te ijverige politie mensen en ook belasting controleurs en ook te ijverige moderators. Die laatste wist blijkbaar niet waar hij mee bezig was of was niet goed op de hoogte van wat ik al jaren deed.
Maar me zo maar pardoes uit het forum topic smijten zonder me ook maar één opmerking vooraf te geven, dat is niet goed te praten.

En vooral tof om te zien hoeveel mtb vrienden aan mijn kant staan. Bedankt.

Mijn topic zal zijn eigen leven verder zetten.

Gisteren fietste en filmde ik de Nocturne D'Halloween TT mtb/Rando vtt te Seraing
Post Reply