groetjes
2012 Sworks SJ 29er 7,58 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
heb 2 sturen 1 van 68cmG-m@n. wrote:stuur was ik na een paar honderd km ook nog niet gewoon, heb er toen ook de buizensnijder langs laten gaan, ondertussen is het dus de 63cm versie en is nog steeds breed genoeg :win
k:
een 1 van 64 < voor in de winter tussen de bomen te geraken
heb vandaag fietske in orde gemaakt
voor zolder lmtb
juist 7.9 kg wel met vaste vork
- Josy
- Mountainbiker
Net een smaller stuur besteld: Syntace Duraflite Carbon OS Flat 630 mm 8°need for speed wrote:heb 2 sturen 1 van 68cm
een 1 van 64 < voor in de winter tussen de bomen te geraken
heb vandaag fietske in orde gemaakt
voor zolder lmtb
juist 7.9 kg wel met vaste vork
Dit samen met barendplugs om m'n barends te monteren en ik heb(hoop ik) mijn ideale 'cockpit'
Ondertss een nieuwe zadelpen bijbesteld: P6, dan is alles mooi 'assortie'
7,9kg Hopelijk staat er niet te veel wind; anders waait ie gewoon weg.
Ik ga geen grammen meer jagen,ben content met die net geen negen kilo dat de mijne weegt. (met bibas) Vanaf nu investeer ik wat meer in de benen.
Daar mogen gerust nog wat grammen bij.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Kantel eerst de 'tippen' van je stuur eens wat naar boven, gaat al veel beter zijn.Josy wrote:ik was niet van plan er de zaag in te zetten, hoor. Ik koop me gewoon een smaller, genre 3t xida ltd,syntace duraflite.Rolla wrote:![]()
![]()
Tip: wacht nog een paar ritjes af vooraleer de zaag in je stuur te zetten