ikke in Velo Afrique tenueDr.Gonzo wrote:Morgen Overijse, wie nog?
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
wat een baaldag, deze morgen reeds 2 personen afgebeld wegens griep, uiteindelijk met 3 ex-vélo Afriquers aan de start. ingeschreven voor de 66.
en dan, en dan, deen miserie na de andere, de eerste rijdt lek, de tweede rijdt lek, ondertussen kiezen we samen voor de 44 km, 10 km verder trap ik mijn ketting doormidden, geen snelsluitingskes mee en slechte pons, stressen dus en tevoet naar de bevoorrading. daar kunnen dapanneren, dan nog es ene zijn ketting tussen het achterwiel, juist terug wille starten in de klim en dan is de Gonzo mij voorbijgekomen, en nadien rijdt dieje mij terug voorbij, ik heb nochatns gewoon de pijltjes gevolgd
en dan, en dan, deen miserie na de andere, de eerste rijdt lek, de tweede rijdt lek, ondertussen kiezen we samen voor de 44 km, 10 km verder trap ik mijn ketting doormidden, geen snelsluitingskes mee en slechte pons, stressen dus en tevoet naar de bevoorrading. daar kunnen dapanneren, dan nog es ene zijn ketting tussen het achterwiel, juist terug wille starten in de klim en dan is de Gonzo mij voorbijgekomen, en nadien rijdt dieje mij terug voorbij, ik heb nochatns gewoon de pijltjes gevolgd
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Ikke ook de pijltjes gevolgen had (op zen Afrique).BoXeR wrote:hij beweerde van niet, wij hebben nochtans gewoon de andere fietsers en pijltjes gevolgd
Dacht al den boxer wat ne platte, klein klimmeke en hiere staat em.
Na dak je den tweede keer voorbij reed heb ik nog wa gewacht mor ge kwam der niet door dus ikke dan toch maar door tot de finish.