Mooie organisatie welke 13 afstanden biedt van 5 tot 70km en tot 4 bevoorradingen.
http://vtt-rhisnes.ontheweb.be/html4/fr/parcours.php
De streek zit goed, de organisatie en de website ook. Makkelijke keuze voor volgende weekend.
Allen daarheen ...
Adres :
Ecole Communale de Rhisnes http://ecole.rhisnes.be
Rue des Dames Blanches, 3
5080 Rhisnes
(plan d'accès disponible dans notre rubrique contact)
Planning 23 oktobre 2011 :
07 h 30 : Ouverture des portes, début des inscriptions, et distribution de T-shirts gratuits aux 400 premiers inscrits.
07 h 30 : Ouverture du Bar : Café, boissons, cake, ...
08 h 00 : Premier départ...
10 h 00 : Ouverture du Parking Bike (surveillé)
10 h 00 : Départ du 15 Km et du 25 Km encadré par des adultes pour les enfants de l'école
10 h 00 :Ouverture du Bike Wash
11 h 00 : Ouverture de la restauration : petite restauration (hotdog, croques-monsieur, pizzas, patisseries, ...)
11 h 30 : Fermeture des inscriptions (départ encore possible mais sans garantie de ravitaillement
13 h 00 : Fermeture des ravitos
13 h 30 : Tirage de la tombola : 1 vélo Homme et 1 vélo Dame à gagner + 1 voyage de deux jours en car à Paris pour une personne
14 h 00 : Fermeture du Parking Bike
Deelnameprijs :
- 5 € pour les adultes
- Gratuit pour tous les enfants ayant moins de 12 ans.
- Réduction pour les membres de O2BIKERS: 0,50 €
Verscheiden :
Ravitos. parcours vtt de 20 > 70 Km: un à 4 passages
Collations & boissons gratuites uniquement pour les enfants sur les parcours de 5 > 15 Km vtt et 5 > 10 Km vélo
Bar - Boissons Softs, biere, bieres spéciales, ...
Snack - Croques, Pains HotDog, pizzas, patisseries, ...
Bike Wash (3-4 karchers, ...)
Parking Bike de 10h à 14h (surveillé)
Douches Hommes et Femmes séparées
Photos de la journée (?)
N° organisateur, en cas de problème.
Laurent Brackman: 0495/79.90.34
Zo 23/10/2011 Rhisnes :: 5° VTT du Ry d'Argent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- trashviper
- Mountainbiker
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Denk ook deze te gaan rijden , ben nog een beetje aan't twijfelen met diene van sprimont.
- Saturnuske
- Mountainbiker
Post by Saturnuske »
Amaai, dat ziet er de moeite uit op 70 km 1470 Hms. Heb veel goesting om te gaan. Als m'n maat zondag niet gaat rijden, kom ik naar Namur afgezakt. Tiens, dat er rond deze tijd van het jaar nog grote tochten zijn in de Condroz.
- trashviper
- Mountainbiker
Post by trashviper »
Tiens, Vale, moet jij niet aantreden in Maleisië volgend w.e., of heb je de Duc helemaal afgeschreven? Toch geen carbon fietsje gekocht hoop ik?
tt
ik zal ook zeker aanwezig zijn, lijkt me een heel mooie tocht. Afhankelijk van men collega's bepalen we de afstand, ik denk aan 50 tot 60km. T zal voor de 2de zondag op rij met men "slechte" fiets te doen zijn, want men remmen zijn nog steeds niet binnen. Ik hoop da ze volgende week binnen komen....
-
schellebeest
- Mountainbiker
Post by schellebeest »
meedoen, ni twijfelen. dit is een prachtige streek, de vallei van de Samber, Floreffe, Malonne met zijn steile hellingen. En 't wordt mooi weer, da kan ni misgaan 
- Saturnuske
- Mountainbiker
Post by Saturnuske »
OOOh, den deze moet passen. khad pertang gere gegaan... maja, andere prioriteite....