Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Enkel niet goed, lopen enkele weken acherwegen laten. Morgen een rustige test met de fiets, volgende week eveneens zwemmen ter vervanging proberen. Een zittend gat is niet aan mij besteed.el stevo wrote:en jakke, hoe is de voet? Ik ben er zondag niet bij, maar amuseer jullie in Beveren hé
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Primaerwin.91 wrote:'k ga ook naar beveren had graag gestart(in beveren) om 8.30VTom wrote:Waarschijnlijk van de partij in Beverenblade wrote:ja mannen, ik heb de zondag nie geredenmijne moto stond mij zo te bekijken ze
dus gauw ne tour naar holland en zo gedaan ze
maar allee nu de zondag ze, naar waar he mannen en wie
het is te beveren of kappele op den bos????
Zien jullie dit zitten?
Nog kandidaten?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Vanmorgen rustig ritje gereden in Hamme en fietsen ging goed. Conditie heeft blijkbaar wel een deuk gekregen maar dat is nog minste. Wa was da, laatste 5km goed choco
Vanavond alsnog een avondje uit voorzien, morgen een ritje zal er niet inzitten. Volgende week zondag in Sint Amands ben ik zeker van de partij. Voor de fans van een leuke avondrit, maandagavond 31okt staat de haloweentocht in Zele op 't programma.
Have fun in Beveren ...
Vanavond alsnog een avondje uit voorzien, morgen een ritje zal er niet inzitten. Volgende week zondag in Sint Amands ben ik zeker van de partij. Voor de fans van een leuke avondrit, maandagavond 31okt staat de haloweentocht in Zele op 't programma.
Have fun in Beveren ...
jaja mannen, we hebben ne schoone tour gedaan ze vandaag he
redelijk goed doorgereden ze, juist moest ik op straat proberen de kop te nemen , anders kon ik nie volgen ze
ik hield dan de snelheid op 28a30, als de mannen de kop pakte , was het direkt over de 30ze
dat kon ik nie houden ze, 50km op 2.20u en echt op sommige stukken ,kon je u goesting nie doen ze
juist he mannen, met die toeristen daar 
Alé, jullie hebben weer vlammen dus
dan ben ik blij dat ik even blijven liggen ben. Is het daar eigenlijk een schone coté om te rijden, Beveren?
Ik heb trouwens gezien dat er vrijdag 11/11 een tt wordt georganiseerd in Beringen. Het is wel een eindje van hier, maar de grote tocht (80km!) gaat maar liefst over 2 mijnterrils. Lijkt me echt de moeite. Het is maar een tip dat ik jullie wil geven, want waarschijnlijk kan ik er zelf niet bij aanwezig zijn
Ik heb trouwens gezien dat er vrijdag 11/11 een tt wordt georganiseerd in Beringen. Het is wel een eindje van hier, maar de grote tocht (80km!) gaat maar liefst over 2 mijnterrils. Lijkt me echt de moeite. Het is maar een tip dat ik jullie wil geven, want waarschijnlijk kan ik er zelf niet bij aanwezig zijn
-
Kevindv
- Mountainbiker
Ik heb in Hamme dit weekend de eerste keer een MTB-tocht gedaan van VWB en deze is heel goed meegevallen.
Ik had al eens een namiddagje getraind op de Millenium-route.
Kwas er op gegaan aan de Vondelmolen, daar ikzelf in Sint-Gillis woon, en voor de eerste keer iets meer dan twee uurtjes gefietst.
Dit weekend ga ik naar Middelkerke, de Chouffekes.
Zaterdag oprijden, overnachten en dan bij het opkomen van de zon van start gaan.
Zijn er nog mensen uit de streek die in Middelkerke gaan rijden?
En dan volgende weekend normaal gezien naar Kastel op Zondag
Ik had al eens een namiddagje getraind op de Millenium-route.
Kwas er op gegaan aan de Vondelmolen, daar ikzelf in Sint-Gillis woon, en voor de eerste keer iets meer dan twee uurtjes gefietst.
Dit weekend ga ik naar Middelkerke, de Chouffekes.
Zaterdag oprijden, overnachten en dan bij het opkomen van de zon van start gaan.
Zijn er nog mensen uit de streek die in Middelkerke gaan rijden?
En dan volgende weekend normaal gezien naar Kastel op Zondag