wat is haar achternaam ?mcoen wrote:Ja we gaan af en toe naar Aalter. Charlotte krijgt training van Iciar Vandenberg. Maar we zakken ook regelmatig naar Aalter af voor training met Wesley.den wakkere bakker gits wrote:Tof ik zou daar al veel van kunnen leren zie.mcoen wrote:2 filmpjes wat dichter bij huis:
http://youtu.be/fdq8i0CR998?hd=1
http://youtu.be/6MzjJOlnulM?hd=1
Ga zij soms naar Aalter??
Ik moet en zou graag eens training gaan volgen daar op woe namiddag maar ti er nog niet van gekomen.
Nu heb ik alles al doende geleerd maar der is nog veel te leren en een lange weg te gaan
Greetz
En thanks voor de post
Als je tips hebt wel gekomen ze
grtz
beginnen met trial biken
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Charlotte Coen.zefii wrote:wat is haar achternaam ?mcoen wrote:Ja we gaan af en toe naar Aalter. Charlotte krijgt training van Iciar Vandenberg. Maar we zakken ook regelmatig naar Aalter af voor training met Wesley.den wakkere bakker gits wrote: Tof ik zou daar al veel van kunnen leren zie.
Ga zij soms naar Aalter??
Ik moet en zou graag eens training gaan volgen daar op woe namiddag maar ti er nog niet van gekomen.
Nu heb ik alles al doende geleerd maar der is nog veel te leren en een lange weg te gaan
Greetz
En thanks voor de post
Als je tips hebt wel gekomen ze
grtz
Mag ik ook weten vanwaar de vraag :)
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
leeftijdsgenote..[/quote]zefii wrote:Charlotte Coen.
Mag ik ook weten vanwaar de vraag :)
ola romantiek op dit topic ????? Zeffi sloeber gij
onder het motto een oude aap een nieuw trucje leren dit kort filmpje
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
het eerste hindernissen parcours is een feit en smaakt naar meer.
Niveau begint van 0,0 naar 0,1 te gaan.
greetzzz
stefaan
- Mountainbiker
Eigenlijk ongelooflijk dat je op bijna 6maand toch zover kunt komen ik sta er zelf van te kijken.
De 1e week dacht ik nog ik ga dat nooit kunnen en zie nu t'lukt al vrij aardig denk ik dan.
Fier als ne gieter

De 1e week dacht ik nog ik ga dat nooit kunnen en zie nu t'lukt al vrij aardig denk ik dan.
Fier als ne gieter
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Mooi!
Heb een paar van jullie filmpjes bekeken en ze zitten goe in mekoar..
Doe zo verder!
Heb een paar van jullie filmpjes bekeken en ze zitten goe in mekoar..
Doe zo verder!
- Mountainbiker
gisteren eens voor een 1e keer naar Aalter geweest en enkele kleine tips gekregen van sir Wesley belaey. Die kunnen al wonderen doen die kleine dingen.

- Mountainbiker
Zou het hmmmm????MirFlash wrote:Binnenkort Wakkere "Kenny" Bakker