Vr 21/10/2011 Bever :: Nightbike :: Night Ride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thommie
Mountainbiker
Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk

Post by Thommie »

@bulls69
bedankt voor de correctie van het web-adres.
Dat van die volle maan zou ik nog zo niet weten; als ik in een boom kruip en een phare op mijn kop laat schijnen,zou het wel eens kunnen dat je denkt dat je je mispakt.

Politie: daar zeg je zoiets. Voor twee jaar deden ze extra patrouilles om te zien of iedereen wel genoeg verlicht was.
De meesten hadden inderdaad een rooie kop wanneer ze teveel glühwein ophadden. :drunk:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Thommie wrote:@bulls69
Dat van die volle maan zou ik nog zo niet weten; als ik in een boom kruip en een phare op mijn kop laat schijnen,zou het wel eens kunnen dat je denkt dat je je mispakt.
Ik heb er 3 bij van 1200Lumen om terug te flitsen, dus zie maar dat je van het verschieten niet uit uw boom valt :wink:
Thommie wrote: Politie: daar zeg je zoiets. Voor twee jaar deden ze extra patrouilles om te zien of iedereen wel genoeg verlicht was.

Laat de controle maar komen, ik heb zowel van voor als vanachter licht in overkill(heb namelijk schrik in den donker :^o )
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

Kort verslagje:

Inschrijving ging vlot ondanks dat best druk was daar in dat smalle cafeetje. De tocht was in orde. Mooie stukken offroad met ook af en toe wat hoogteverschil erbij. De uitpijling vond ik minder. Ik had de indruk dat jullie soms pijltjes zonder fluo gebruikten, en soms was het daardoor wel even zoeken naar de pijltjes. Aan de bevoorrading ben ik dan ook nog verkeerd vertrokken en samen met de wandelaars naar de finish gereden. Dan via de gps terug naar de bevoorrading om toch nog het tweede deel van de MTB tocht af te werken. Tzal wel aan mij gelegen hebben maar ik had dat bord van de splitsing aan de bevoorrading niet gezien. Met momenten helemaal alleen gereden in donkere stille velden. Als daar iemand achter een boom had gestaan denk ik dat ik van men fiets was gesprongen :P
De apres heb ik aan me laten voorbijgaan aangezien ik nog een uur moest rijden en ik op een redelijk uur thuis wou zijn.
Thommie
Mountainbiker
Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk

Post by Thommie »

Uiteindelijk mochten we 221 mountainbikers verwelkomen. (Er waren ook 808 wandelaars). De kritieken waren over het algemeen positief over het parkoers en de bevoorrading.
We zijn er ons van bewust dat er iets fout is gelopen met de pijltjes. Bovendien had een of andere flauwe plezante aan de Acrenbos de pijltjes van de mtb'ers van richting veranderd zodat die steeds op het zelfde punt uitkwamen.
Wij zijn in elk geval zeer tevreden en hopen dat jullie dat ook waren. Bedankt om te komen en hopelijk tot volgend jaar.
Post Reply