Tot..........
Zo 16/10/2011 Lichtaart :: Lichtaart VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vandaag jullie toertocht komen afhaspelen met veel goesting vertokken ben van olen toch een keer of 5 verloren gereden ondonks de kennis van het parcour . heb een van de slechtse toertochten gereden kwa organisatie pijlen die slecht of te laat aangegeven stonden of zelfs niet .
het was heel mager. organisatie je hebt nog veel werk aan de winkel succes.
Heb gisteren bij een tochtje in het bos de bepijling voor een stuk gevolgd en het dan maar opgegeven omdat het zo slecht was aangebracht, zelfs de dag voor de TT. Nog veel werk aan de winkel, ik kan de frustratie van vlammerke begrijpen.vlammerke wrote:vandaag jullie toertocht komen afhaspelen met veel goesting vertokken ben van olen toch een keer of 5 verloren gereden ondonks de kennis van het parcour . heb een van de slechtse toertochten gereden kwa organisatie pijlen die slecht of te laat aangegeven stonden of zelfs niet .
Ik vond het toch redelijk tegenvallen ze!!
Na 5 km waren er al pijltjes verdwenen waardoor we toch zeker 10 min stil stonden vooraleer we verder konden.
Vervolgens moesten we 4 keer de grote baan oversteken zonder enige seingever.. Hier had er echt wel hulp gemogen ze!
Mij zien ze alvast niet meer terug!
Na 5 km waren er al pijltjes verdwenen waardoor we toch zeker 10 min stil stonden vooraleer we verder konden.
Vervolgens moesten we 4 keer de grote baan oversteken zonder enige seingever.. Hier had er echt wel hulp gemogen ze!
Mij zien ze alvast niet meer terug!