Aanvankelijk nog behoorlijk wat road om buiten Waregem te geraken maar na de oude spoorwegbedding kwamen we in een mooier landschap terecht.
Voor onze wegkapitein was dat dan ook het signaal om het iets rustiger aan te doen ...echter na een 30 -tal km werd het me duidelijk waarom we het rustig aan moesten doen... hij bereidde een coup voor die we nog maar zelden gezien hadden van onzen ancien.
Na de offroad van Nokere stelde ik vast dat ongetwijfeld één van mijn ploegmakkers "iets" in mijnen bidon moet hebben gedaan.....het liep van geen kanten en ik zag de Boys steeds kleiner en kleiner worden voor me
Patrick koos voor de lange versie , wij met z'n vieren deden de middenste versie.
De toerrit aan toeristen tempootje uitgereden en genoten van het mooie Vlaanderen. De passages door Bouvelobos en Spittaelsbossen mochten gerust iets langer zijn maar de korte doorsteken zorgden er tenslotte wel voor dat ik zo fris als een hoentje aan den après kon beginnen.Eerst nog nog even de plaatselijke voetbaltalenten wat aanwijzingen en richtlijnen gaan geven in voorbereiding van hun match tegen Club deze avond en dan voetjes bijgeschoven onder tafel met enkele Blondjes
Meer moet dan niet zijn op een zonnige zondagochten