Op vrijdag 21 oktober 2011 organiseert
KLIMAX Bever
zijn 8-ste
Halloween MTB tocht (30km)
(er is ook een wandeltocht van 8km).
Inschrijven kan tussen 19 u en 20u30 aan het voetbal terrein 1 in Bever
Thema is De weerwolf
Prijs: 4€
daarvoor krijg je een tocht, een bevoorrading (Gluhwein, soep, versnaperingen) en een gratis hapje achteraf bij aankomst.
(douches en bikewash zijn voorzien)
voorzie wel in licht want in de "kasjkes" van Bever is het donker na 19 u.
meer info : www.klimaxmtbever.be
e-mail: alain.vandesijpe@gmail.com
Bever ligt tussen Edingen,Lessen en Geraardsbergen, naast Herne
Vr 21/10/2011 Bever :: Nightbike :: Night Ride
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Al 2 x hier komen rijden en ook dit jaar staat deze tocht weer op mijn agenda tenzij de hemelsluizen teveel opengaan.
Altijd leuke sfeer. 'k Breng wel enkele compagnons mee zodat de vampiers ook anderen kunnen pakken.
Altijd leuke sfeer. 'k Breng wel enkele compagnons mee zodat de vampiers ook anderen kunnen pakken.
je moet toch niet bang zijnfietsertjeAnn wrote:Al 2 x hier komen rijden en ook dit jaar staat deze tocht weer op mijn agenda tenzij de hemelsluizen teveel opengaan.
Als die vanpieren mij zien doen die een schrik op en zijn al die achter mij rijden gerust dat ze niet leeg gezogen wordenOffshore wrote:Pas maar op Patje : er zitten vampieren in de Beverse bosjes !patje2 wrote:Verleden jaar een mooi tochtje ik zal zeker terug van de partij zijn dit jaar
Ze gaan het bloed uit al je lichaamsdelen zuigen !
- rider des Flandres
- Mountainbiker
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Het weer zit alvast goed en jullie flyer spreek voor zich, dus wij komen voor de eerste keer deze nachtrit ook eens proberen, gelukkig geven ze geen volle maand voor vrijdagThommie wrote:Laat het weer jullie vooral niet afschrikken. De offroad wegels zullen allemaal goed berijdbaar blijven.
Het defintieve parkoers zetten we pas een paar uur voor de tocht uit om het optimaal te houden.
Maar het blijft MTB natuurlijk,
De volgende link naar jullie stek zal iets gemakkelijker werken
http://www.klimax-mtbever.be/