onderweg werden er fotos gemaakt , waar kunnen wij die bekijken?
heb de 40 gedaan en heb goed genoten van de natuur en de tocht, manne doe zo voort.
Zo 16/10/2011 Houthalen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- georges1955
- Mountainbiker
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
vanmorgen ook geweest met mr c. mr c zijn nieuwe wielen en lopende delen eens gaan testen.
Aan de start heb ik de singular van rec ook gezien. ik stond achter u bij het vertrek. mooi fietske. maar mr c had wat tijd nodig om zijn teller te resetten.
de temperatuur was frisjes maar ik had me goed aangekleed. voor het eerst weer eens een zweetshirt en kniestukken. Maar geen last gehad van de kou. Aan de rust zelfs mijn zweetshirtje uitgedaan.
In tegenstelling tot rec vond ik de tocht wel goed te pruimen. vond het eigenlijk wel een mooi toertje. er zullen in deze streek idd zeer waarschijnlijk mooiere stukken te vinden zijn. Maar wij waren tevreden. mischien mede door het lekkere weer hebben we genoten van de tocht. Conditie was redelijk in orde. na de rust had ik mijn achterwiel recht in het frame gezet. daardoor liep mijn achterschijf wel wat aan. maar och ja het was nog maar een klein stukje.
We hadden gedacht dat we ook nog naar de teut zouden gaan maar ik heb het niet gemist. Zal er volgende week zal het er waarschijnlijk in zitten.
de pijlen hadden soms wel wat beter kunnen hangen maar we hebben ons niet vereden. rustpost was pover maar dat kwam waarschijnlijk door ons late vertrek.
al met al een fijne ochtend gehad.
qua parcours vond ik er genoeg variatie zitten in het parcours. genoeg stukken die anders zijn met andere tochten in de regio. wat ik dan ook nog erg leuk vond was het crossparcourtje tegen het einde. de laatste km kreeg ik het wat zwaarder maar in de sprint toch weer even 2 vingers in mijn neus kunnen steken. Moe maar voldaan naar huis
Aan de start heb ik de singular van rec ook gezien. ik stond achter u bij het vertrek. mooi fietske. maar mr c had wat tijd nodig om zijn teller te resetten.
de temperatuur was frisjes maar ik had me goed aangekleed. voor het eerst weer eens een zweetshirt en kniestukken. Maar geen last gehad van de kou. Aan de rust zelfs mijn zweetshirtje uitgedaan.
In tegenstelling tot rec vond ik de tocht wel goed te pruimen. vond het eigenlijk wel een mooi toertje. er zullen in deze streek idd zeer waarschijnlijk mooiere stukken te vinden zijn. Maar wij waren tevreden. mischien mede door het lekkere weer hebben we genoten van de tocht. Conditie was redelijk in orde. na de rust had ik mijn achterwiel recht in het frame gezet. daardoor liep mijn achterschijf wel wat aan. maar och ja het was nog maar een klein stukje.
We hadden gedacht dat we ook nog naar de teut zouden gaan maar ik heb het niet gemist. Zal er volgende week zal het er waarschijnlijk in zitten.
de pijlen hadden soms wel wat beter kunnen hangen maar we hebben ons niet vereden. rustpost was pover maar dat kwam waarschijnlijk door ons late vertrek.
al met al een fijne ochtend gehad.
qua parcours vond ik er genoeg variatie zitten in het parcours. genoeg stukken die anders zijn met andere tochten in de regio. wat ik dan ook nog erg leuk vond was het crossparcourtje tegen het einde. de laatste km kreeg ik het wat zwaarder maar in de sprint toch weer even 2 vingers in mijn neus kunnen steken. Moe maar voldaan naar huis
Last edited by Bruce Wayne on Sun 16 Oct 2011 22:53, edited 1 time in total.
TT
Tja wat wilt ge als ge in dezelfde vijver moet vissen, en der komen er nog een paarnero wrote:Tja, wat moet ik ervan zeggen. Ik vond het een prachtige tocht, het gedeelte van Hengelhoef, het bos achter de plas en Kelchterhoef zat vol met single-tracks. lekker soepje, mooi weer allemaal niets dan goed, MAAR ... Ik heb enkele weken geleden ongeveer dezelfde tracks gedaan op de tocht van Helchteren. Bij de tocht van Camda zaten delen in van dezelfde tracks in Hengelhoef, ik rij zowiezo al véél in deze streek dus vond ik het wat saai omdat ik exact wist welke tracks we volgen. Ik rij deze tochten mee in de hoop op nieuwe paadjes te rijden, maar dit was vandaag niet het geval... Maar toch aan de organisatie:
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
foto's zouden op www.bloggen.be/bart123 komen te staan maar ik heb ze nog niet gezien.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
- ruuducati
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970
Ik vond het een schitterende tocht... een echte single-track speeltuin, magnifique weer, prachtig heide/boslandschap, droge/snelle ondergrond, semi/hoge-drukreinigers, zeer propere douches en voldoende parking...
FLATER vond ik toch wel de ZEER LAATTIJDIGE bevoorrading op 29.35 km voor de 40km-tocht. Die soep kon me toen gestolen worden...
FLATER vond ik toch wel de ZEER LAATTIJDIGE bevoorrading op 29.35 km voor de 40km-tocht. Die soep kon me toen gestolen worden...
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Echt een zalig tochtje gisteren ..
Hierbij de GPS-trac-k 40 km
http://connect.garmin.com/activity/122319308
Hierbij de GPS-trac-k 40 km
http://connect.garmin.com/activity/122319308
- sTTevie
- Mountainbiker
als ge nieuwe paadjes zoekt moet ge gene TT gaan rijden ... dan moet ge op uw eigen gaan rijden & uw ogen open trekkenRec wrote:Zoals Nero al schreef was ik ook een beetje op zoek naar nieuwe paadjes. En als je dan al veel in de streek rijdt, wordt het wat gewoontjes![]()
Qua organistatie, zat alles meer dan in orde